Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Bouncet nøyaktig på 50 dagers snitt som var det første holdepunktet jeg hadde i mitt chart.

Avhengig av andre faktorer kan denne gå solid oppover nå.


Fra 7. januar:

10 Likes

En liten oppdatering på close.

Som jeg skrev i går var det nærliggende med brudd i dag og det fikk vi :slight_smile:

Pent volumbrudd med avtakende volum på throw-back. Akkurat det man ønsker å se i en bull-flag formasjon. Bryter vi opp her i morgen så kan vi forvente continuation :wink:

NB! Rangen er ganske vid med topp på 28.10 og bunn på 25.80 så kan hende dette skal bli thightere før vi et brudd som vil indikere videre retning. Mao. kan den fint konsolidere etter volumbrudd.
Noe å være obs på slik at man ikke blir fintet ut for tidlig :wink:

4 Likes

Nå er 26 testet… Oversolgt RSI/Stoch. Nå vil vi ha litt volum så denne kan bryte opp igjen !

1 Like

Ser vi 30 tallet imorgen, neste uke? tanker?

Jeg skulle gjerne ha sett en dobbeltbunn på 25 blank først.

1 Like

Mulig vi får brudd på denne i dag eller mandag ?

2 Likes

Ja, den ser potent ut syntes jeg. Potensialet ved dobbelbunnen på 20 ble tatt ut med glans og ser ut til å å funnet en god støtte på 26 igjen. Med litt lange briller så passer det samme triangelet ganske bra helt tilbake til oppgangen fra 20 November som jeg postet i går. Hva kan potensiale være ved brudd på oppsiden her?

Edit: Ser at vi nå faktisk fikk et brudd opp igjennom både triangelet og trendskyen også. Ser veldig bra ut dette nå

4 Likes

Veldig sunt med en test ned mot 26, godt over forrige emisjon.

Er fremdeles 29-31.50 rangen jeg tenker blir syretesten, snur den der så er det en lavere topp, potensielt bjørneflagg. Bryter den over der og konsoliderer så tenker jeg 20-tallet blir en sagablott.

Ikke lenge til Q4 snacks. Mulig vi kan få litt oppgang i påvente av status på de ulike studiene. Vi trenger bekreftelse på at rekrutteringen går som planlagt.

Jeg er overhodet ingen tekniker men tror jeg så vidt vet hva dobbeltbunn og OHS er :slight_smile: Kan det være noe?

Ha en flott helg og beklager hvis jeg er helt på viddene her :slight_smile:

A post was merged into an existing topic: Generelt - Teknisk Analyse

Nå har NANO lagt seg i positiv trend på timeschart’et.
På daily ligger det et støttenivå på ca.27.3 og RSI/Stochastic på vei nordover

Hourly

Daily

5 Likes

Synes det er litt negativ utvikling i chartet nå om jeg zoomer ut.

Formasjonen jeg tror vi er inne i:

Håper selvfølgelig det ikke er riktig men følger nøye med.

Edit: kan legge til en alternativ tolkning:

2 Likes

Kjøpssignal avgitt her også :

8 Likes

Det er solid oppside her om den først tar sats altså. Men hangler også avgårde rett over siste viktige støttenivå.

1 Like

Gi oss en liten dose Archer-1 nå da.

4 Likes

Og bryter den først opp gjennom 38 er veien videre til 48 ferdigasfaltert også.
Marketcap ved 48 er moderate 3,1 milliarder.

1 Like

@Savepig

Synd de ikke har noe fundamentalt gående for s…


(ignorer den småsleezy ingressen)

Det kan bli bra fremover hvis de holder seg i den kanalen håper jeg.

1 Like

Samme tenker jeg @vcp (se analysen lenger oppe), men tenker det er helt åpent også, da volumet er megalavt. Må nok noe news til snart for å vise retning?