Den bør snu rundt her ja…
Hvorfor skal det snu når resten av verden raser? Føler TA har svært lite verdi nå gitt.
Enig, litt spøkefullt så burde TA trådene bli satt i karantene inntil videre…
La meg omformulere - rent teknisk skal den snu nå, men om den gjør det blir en helt annen sak
Noen som har en TA på lur?
TA spiller vell liten til ingen rolle i dette markedet.
Ja, det er vel stort sett makro og shorting som kjører showet om dagen.
Legger ved chart med daily tidsintervall.
Kursen ligger i bunnen av trendkanalen og allt ser oversolgt ut.
Selv syntes jeg det ser ut som den har bunnet ut.
Takk!
Jeg tegner trendkanalen litt annerledes enn deg. Tenker motstand ligger på 12.50 (som vi tester nå) og så 15 blank. Brudd på 15 blank vil bryte oss ut av trendkanalen. Rent teknisk tror jeg det er prematurt mtp. hvordan indeks ser ut.
Mye mulig. Jeg foretar meg ikke noe nå før den enten kommer ned til bunn av trendkanalen, eller bryter over toppen. Inni her så er det forøvrig et ganske greit spenn for de som vil trade
Helt ok at det er en tradingrange, en stund, før opp om en mnd eller tre
Jeg fastholder test af 10,00 endnu engang før den vender; kan dog ikke sige tidspunkt for denne forudsigelse
Hva begrunnelse har du for det? Og evt. tror du det vil skje før eller etter oppdateringen i morgen?
Eneste begrundelse jeg kan give er, at aktien ligger i en fortsat negativ trend og makro synes udfordret i den kommende tid. Jeg tænker dette kan medføre et øget salgspres i takt med arbejdsløshed og andre faktorer evt. forværres.
Der er endvidere nogen spørgsmål rundt selskabets situation, der kræver nærmere afklaring … men, jeg sidder fortsat aktiv lang i mine positioner og er aktuelt afventende med yderligere akkumulering (men sælger ikke pt.).
Derfor tipper jeg risiko for dobbeltbund, selv om min portefølje siger “nej tak”.
Nedsiden i chartet gjenspeiler finansieringstrusselen. En emisjon vil måtte settes på VELDIG lave kurser for å få inn nok penger til at det monner.
Motsatt: Får de inn en vesentlig sum penger i upfront fra en avtale vil kursen få en rekyl av de sjeldne.
Chartet gjenspeiler treg rekruttering og høy cash burn - dette er ikke et finansieringsproblem. Selskapet vil ikke har problemer med å finansiere seg om de får orden rekrutteringen og begynner å levere resultater.
Mange av dere her inne på TI tror emisjoner utelukkende er negativt. Dette er feil. Hvis selkapet klarer å skape meravkastning på emisjonsmidlene, så vil det være positivt at de henter penger og investerer i egen business.