Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Har noe støtte i området vi nærmer oss nå, men vil den holde? :thinking:

Mulig mulig

Med dagens stigning er det vel mulig at man kan få en OHS ut av dette; dog med èn litt høy skulder.

1 Like

Tenke seg dobbel bunn på 13 eller skal vi ned å kikke på 10 tallet igjen? GOD JUL

Er så tight i chartet nå. Kursen må stort sett falle hver dag for å ikke bryte opp.

5 Likes

1h, kan potensielt bli en ohs. Noe svak støtte fra tidligere fallende trend. Formasjonen kan gi kursmål 19.50

5 Likes

Kan være greit å bruke log chart når det er så stor forskjell på topp og bunn. Ellers blir bevegelsene i nedre del av charter utydelige

2 Likes

Nei takk :slight_smile:

1 Like

Jeg tolker det som brudd ned fra trekant og (foreløpig) godkjent backtest av bruddet.
Hvis dette er riktig så blir det satt opp et bearflag nå som skal ta oss enda lenger ned… :frowning:

Trodde ikke vi skulle ned til nivået fra mars igjen men…

2 Likes

Det er nok det aller svakeste chartet av noen av aksjene jeg har vært i noensinne, forferdelig å se.

Er det sånn det føles for en forelder å finne barna sine på plata? NANO var jo gullungen i porteføljen. :frowning:

image

8 Likes

Finner vel snart endel nano aksjonærer på plata også hvis det fortsetter slik.

1 Like

Den lystige Lenkegjengen som kun for få år siden så for seg høy sigarføring på Theatercafeen, er nå observert på Plata. Trist det skulle ende slik.

2 Likes

Londonmannen som var kapteinen på skuta hoppet på sjøen med mesteparten av bagasjen sin før grunnstøtingen :laughing:!

Beklager, men glemte at det var TA-tråd!

4 Likes

Bare jeg som er bull på denne ? :laughing:
Begynner å bli tight

Edit. Såvidt kommet igjennom nå men skal bli spennende å se close i dag.

6 Likes

Kommer en post som trekker oss under støttenivået snart🙈

2 Likes

Ser veldig lovende ut men skulle gjerne sett litt større volum i aksjen

Weekly timeframe:

Som vist over så vil vil få et brudd av den lange nedtrenden da bunnen ligger på minussiden.
Kursen bunnet i trendgulvet i Mars måned og tradingview tegner opp en flat regresjonstrend i etterkant.

2 Likes

Update av Chart

Kan bli interessant nå

6 Likes

Hvordan ser det ut teknisk nå ifh til den lange nedadgående trenden?:slight_smile: