Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Det gikk litt lenger ned enn jeg så for meg, men HERLIG at vi nå muligens går inn i ASH over 200MA. (Fortsatt redd for noe gevinstsikring nå).

Ble veldig overrasket over at sperrene røyk egentlig

kz2w8

og for 2 dager siden når aksjen falt til 79 :wink:

Oppfører seg helt eksemplarisk! Jeg legger hodet på blokka, 85-86 ila. denne uken.

Fordi vi ikke har sett toppen enda… :wink:

8 Likes

Bare tull å gevinstsikre når man er noen kr i pluss pr aksje, og samtidig har full tro på at kursen skal opp framover-mye :wink::+1:

2 Likes

I blant kan det være fornuftig å forlate sin tro.

2 Likes

Jeg går ikke i livbåten før i 2021 :sweat_smile:

2 Likes

Fixed it.

4 Likes

@Savepig Innlegget ditt føkker med PC’n min :joy: Hver gang jeg åpner denne tråden så blir videosnutten din lastet ned på PC’n min automatisk :frowning_face:
Noen andre som har samme problem? Jeg bruker Google Chrome.

Edit: Takk save! Vet ikke hvorfor det skjedde, merkelig feil.

1 Like

samme i opera

LOL sorry

1 Like

Nå fikk du meg til å laste den ned ENDA EN GANG :joy:

2 Likes

Samme på mobilen hehe :joy:

youre gonna need a bigger disc

1 Like

Kan vi bryte 95-98? I så fall kan vi bryte ut av denne kilen som har vært aktiv siden i fjor.

image

2 Likes

Jeg tror å bryte eller knekke ned fra den kilen kommer til å avgjøre hele ordskiftet rundt NANO-aksjen, uansett om det skjer nå eller ved neste korsvei. MÅ vekk fra lower highs, lower lows narrativet, fordi det at aksjen ikke har brudd nedtrenden i seg selv holder en mengde investorer og tradere unna.

3 Likes

Enig. Nå roper jo alle indikatorer kjøp da, så kombinert med bedre news enn forventet (eller hvertfall ikke dårlig news) så skal det litt til for å holde kursen nede. MACD + / RSI + og Momentum.

image

1 Like

En eneste storfisk som vil inn med bare noen få prosenter, og så det off to the races. da blir det som å holde tilbake tidevannet med en gravemaskin.

1 Like

Eventuelt å ause sjarken med en kjøkkensil! :joy:
Men ned på jorda igjen meg, så lenge nyhetene/oppdateringene er bra så får de herje med kursen som de vil :slight_smile:

Jeg er ingen tekniker men liker å følge med. Går det an å få en analyse av aksjen uten hauss? Hilsen han som har messa om kjøp på 50kr og gjør det enda :wink:

1 Like

SMA55 uker ser ut til å ha toppet her og tror aksjen vil reagere ned og ikke etablere seg over denne. Dessuten ligger aksjen i en fallende trendkanal :bear:

23

1 Like

Hvis kursen åpner ned i morgen så kan en forvente vi skal ned og teste bunn av trendkanalen i bildet over som går ved ca. 78 kr. Med litt panikksalg mtp. volumet på fredag kan man vel forvente en overshoot ned mot 75, men at kursen henter seg inn igjen etterhvert.

Det dumme med det er at 78 da blir et lite motstandsnivå. Ved brudd på 78 og 75 er det 68 hvor vi har dobbelbunn som er plassen for å fiske etter aksjer.

1 Like