Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Jeg tok ut en del aksjer på 57 på vei opp, så sitter komfortabelt i ro mens støvet legger seg nå. (Om vi ikke mot formodning skulle se en ny kollaps.)

Totalt forventet at den blir volatil en stund fremover nå, men regner med at volumet vil roe seg fremover.

Burde ikke du moderere banningen din? Helst la all banning være. Du er verre enn alle HO-NANOtrpåder tilsammen.

Jo kan med fordel prøve å styre språket litt, er stort sett unødvendig. Duly noted.

(Men ALL banning forsvinner nok neppe er jeg redd. :p)

1 Like

Keep it on topic people :slight_smile:

Enkel TA @Inkognito666 - motstand 65, støtte 55 (noe i området ned mot 53 hvor vi også finner 14-dagers EMA) - og så mitt target, 45. Tror ikke vi når det ila. kort tid, men vi får se.

image

1 Like

Jeg tror enda på en trading range 60-80… Tipper det var en del som gevinstsikret i dag og i går som så bedre jaktmarker i de andre aksjene utover dagen?

2 Likes

Mye avgjøres jo fra dag til dag av hva som skjer i usa.

Og så venter vi jo å kanskje høre noe om ny CEO.

Vi er på 25 dagers snitt omtrent nå.

Kun traderpotten, men her er mine 3 handler i Nano siste uken med relativt gode treff :joy:

Brukte ingen teknisk analyse, annet enn egen magefølelse + noe anbefalinger fra forumet. (blant annet @babyrage )

15 Likes

64 kr var ett definitivt salg, gratulerer til fin vinst :slight_smile:

1 Like

Tenkte å hoppe av på 64 selv, men ble for grådig…

Heldigvis kan det se ut til at 10 dagers gjennomsnitt på ca 53 kr holder som støtte for denne gang. Kanskje vi kan få en bounce opp?

Ser ut som vi kanskje former et bullflag. Trenger noen dager til med handel, evt. bounce på 53, eller 50. Så kan vi gå opp igjen og teste motstand rundt 50-dagers MA eller høyere :slight_smile:

image

1 Like

Bra du har sluttet å snakke om gapet, for det er bare en flis.

Jeg holder alle muligheter åpne. Hvor tror du vi skal om 50-nivået skulle ryke? Jeg er verken bull eller bear på kort sikt, kommenterer bare det jeg ser. TA skal være objektivt. Å tvinge egne meninger ut fra egen posisjon på chartet gagner ingen - minst av alt oss selv :wink:

4 Likes

Hele oppgangen på torsdag og fredag tegner seg jo til en skikkelig deadcat bounce nå…

1 Like

Må si jeg er overrasket.

#metoo

Veldig svak psyke i NANOs aksjonærbase.

Viser at vi sliter med en gjeng med . . . . . aksjonærer, fyll inn det blanke selv

1 Like

Det er jo seff lov å guarde pengene sine, men at alle disse traderne tjener penger tror jeg ikke noe på :joy:

Big money har det lett med å ribbe de som har frynsete nerver.

Bare synd Big money ikke vises på aksjonærlistene da

Det har ikke bare med psyken å gjøre. Ja, det er ikke noe gratis å hente som @Spot-On sier, men samtidig har vi ikke brutt ut av den fallende trenden. Det er veldig enkelt å gjøre et bear-case ut av Nano fremdeles, og det er derfor jeg er nøytral / svakt negativ på kort sikt. Selv om jeg er inne med det jeg har hatt siden i fjor, så går jeg ikke inn med nye midler før vi ser det snur teknisk, eller på nivåer jeg mener er pølsebod prising (slik vi så på capitulation bottom)… :wink:

1 Like