Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Brudd på bunnen fra 24.07 som jeg pratet om i forrige innlegg. Sjekk nå neste nivå:

11 Likes

Artic virker å være ferdig med nedsalget.

4 Likes

Satan hvor lavt ned RSI 21 kom.

image

image

Når man ser pris/volum, så er det svært lite dramatiske bevegelser på bunnen:

3 Likes

Bra spotta med RSI og kursoppgang, Nocturne!

3 Likes

Takker. La oss krysse fingrene for close over 75 og håper noen tok et bet på 70 :wink:

2 Likes

Jeg gjorde det ikke. Neste gang går jeg for magefølelsen din og hopper over både fundamentalt og teknisk.

2 Likes

Sjæl er jeg egentlig ganske lasta, men neste gang jeg har en et par laken i hånda skal jeg lese Nattmannen nøye :face_with_monocle:

er så oppgitt over all trolling på hegnar og særlig det nye, ble anbefalt tekinvestor av en venn og har sålangt fått et veldig godt inntrykk, er i Tyskland akkurat nå men når jeg er hjemme skal jeg være aktiv her :slight_smile:

8 Likes

Velkommen skal du være! :de:

2 Likes

tusen takk :smiley:

2 Likes

Når man ser på hvor tynn ordreboka begynner å bli nå så ligner det at det bare skal rase videre egentlig.

image

Nanons

6 Likes

Dobbel bunn?

Ekstremt oversolgt, ikke minst med tanke på upcoming events.

4 Likes

Muligheter for at vi får en dobbeltbunn her nå? Volumet i dag var jo heller ikke avskrekkende høyt syns jeg.

1 Like

Sjekk RSI. :rofl:

2 Likes

Er jo lav, men ikke så lav i forhold til forrige gang alt sugde. :stuck_out_tongue:

Men, vi kan jo håpe på støtte fra det velkjente 400 dagers snittet!

image

1 Like

God støtte ved nivået kursen avsluttet dagen på, men ved videre nedgang ser det ut som den skal ned mot støtten til trendkanalen, som også støttes av bruddet ned fra triangelet.

1 Like

Er ingen reser på TA, men det er tydelig at høy ORR presser kursen nedover.

Samme korrelasjon ser man når antallet pasienter fortsetter å øke og resultatene holder seg stabilt høye. Når de nå skal kjøre paradigme, med såpass stor populasjon og sannsynligvis fremdeles høy ORR, ser det bekmørkt ut.

Gleins høsttips: en klar salgskandidat.

1 Like

Hvis kursen kommer ned til støtten i “trendkanalen”, da tar jeg seriøst opp kredittlån for å kjøpe mer …

Har merket meg denne korrelasjonen jeg også. Håper ORR går ned nå mot CMD og ASH slik at kursen kommer seg oppover igjen. Må for all del ikke få HØYERE ORR enn det vi har nå. Det blir katastrofalt!

1 Like