Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Bare en liten TA kuriositet før helgen, som jeg ikke egentlig legger så stor vekt på.

Siden Nano karret seg opp og closet på 61 passer den nå inn i en enda brattere trendkanal enn før:

2 Likes

Hva tenker du om “dødskrysset” i MACD?

Nå er jeg meget nybegynner i TA, men jeg legger ikke alt for mye vekt på det som en indikator på at det skal startes en negativ trend, mer bare en bekreftelse på at momentumet i veksten er redusert. Det er jo en nyhetsdrevet aksje dette, om det kommer beskjed om positive resultater fra arm 3 og 4 så tipper jeg macd crossover i forkant kan være så bearish det bare vil. :slight_smile:

2 Likes

Hm, ned i dag. Liker ikke utviklingen.

Få triggere før desember, så noe nedgang på lav omsetning er sannsynlig.

Jeg tør likevel ikke å sitte utenfor siden de utenlandske har begynt å få øynene opp for aksjen. Det er også to meglerhus som har dekning på Nano, og kun en av de har oppdatert kursmålet.

1 Like

Tror ikke vi trenger å være så veldig rett for utviklingen, den følger samme mønster som før, nyhetsdrevne byks, fulgt av utflating:

Spørsmålet hver enkelt må gjøre seg er om en tør å sitte inne i forkant av meldinger, som er high risk high gain strategien.

1 Like

Ser ikke noen negative meldinger som kan komme her nå på en stund. Det må i tilfelle være at ARM 4 og predosering + 20 Mbq/kg ikke gir ønsket resultat. Jeg håper bare aksjen ikke går for mye før jeg får kommet meg inn med mer :smiley:

1 Like

Markedet har vel en klar forventing om at NANO skal få tillatelse til å kjøre predosering + 20 Mbq/kg på minst en kohort etter at de første Arm4 resultatene er ferdig. Hvis denne mot formodning ikke kommer, eller at de kun får lov til å øe til 17,5, så kan nok det bli litt salt i maskineriet,

1 Like

litt presse:

3 Likes

@boven

Vanskelig avgjørelse. Får de godkjent predoseringen mener jeg kursen vil stå i 80, får de ikke godkjent 20Mbq/kg tror jeg kursen kan falle ganske kraftig tilbake…

Det er ikke mindre vanskelig denne gangen enn før SRC kjenner jeg. :stuck_out_tongue:

Men jeg sitter nok fint stille i båten.

Helt enig med deg i 80, og kanskje bittelitt til. Spent på å se om 100 evt blir en hard psykisk grense å tråkke over. 28 var jo en motherf¤%&%¤&

Er ikke helt enig der. Costa sa jo nærmest på Q2 at SRC var i boks. Tror resultatene fra Arm 4 er mye mer usikre enn SRC…

Ny samarbeidspartner i dag:
http://www.nordicnanovector.com/article/Nordic-Nanovector-and-Heidelberg-Pharma-enter-collaboration-to-develop-novel-antibody-drug-conjugates-ADCs-targeting-leukaemias/2343057

5 Likes

Tror vi kan forvente at 20 Mbq/kg gir ønsket resultat basert på det som er kommunisert. Men jeg fant også noe interessant i siste artikkel under ‘scientific papers’, publisert 08. august. Det står det følgende under result i Abstractet:

“A significant correlation between the dosage level and tumor absorbed dose was found. Twenty-one tumors were included for voxel dosimetry, and parameters describing dose-volume coverage
calculated.”

Det er altså en signifikant korrelasjon mellom doseøkning og effekt.

2 Likes

Ja, det er jo litt av grunnen til at de ønsker å prøve 20 Mbq/kg …

De har til og med guidet i kvartalspresentasjoner på at det er 20 som er deres target, så de har baller nok til å legge hodet lagelig til for hogg.

Når det er sagt, så er jo resultatene både på 15 og 17,5 allerede sterke.

2 Likes

Mener 15 er OK, 17,5 bedre og 20 best. Krysser fingre og tær for 20 :slight_smile:

2 Likes

So say we all.

1 Like

NANO har faktisk et lite jubileum i disse dager, det er et år siden markedet fullstendig tryna når det gjaldt å prissette aksjen (Holberg og andre fond solgte alt til en pris som var hundrevis av millioner under kontantbeholdning).

Rett og slett penger på gata skulle det vise seg, og vi er mange som bare kan takke og bukke. :slight_smile:

4 Likes

Er bare så rått å lese mange år gamle tråder om NANO og se hvordan ting har gått STORT SETT etter planen:

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2182896

1 Like