Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Samme her

3 Likes

Liker utviklingen her nå.
Kryss ma5 gjennom ma10 i emning, 1D chart

1 Like

Ikke noe voldsomt volum i dag men registrerer at de utenlandske meglerhusene topper nettosalgslisten.

Kjøpte tilbake det jeg solgte for å trade litt Funcom. Ble 69.70. Magefølelsen sier den ikke skal så my lenger ned :slight_smile:

2 Likes

Tenker å gjøre et lite kjøp mellom 1. Og 10. August. Tviler det er å kjøpe under 75, men lov å håpe.

2 Likes

Sorry m8, men jeg håper ikke du får for under 85-90 da :wink::+1:

1 Like

Trur og håper den snur på rundt samme bunn som siste par ganger 66-68. Hvor går vi om vi bryt nedover? Må jo bli all inn i nano da omtrent :wink:

Skraper vel nede på bunnen nå. Kan ikke forstå annet.

Dog, dupper vi under 68 bør man passe litt på.

Edit: Ser ut som den responderte bra på stang inn på støtten 68,70.

1 Like

Ligger og slår i dette nivået og klarer ikke bestemme seg. Satser på det holder. Har ikke mer å kjøpe for nå. Var kanskje litt snar med å kjøpe i går (uten å se på det tekniske etc) men er long her så det har vel lite å si om den skulle duppe ned på 65-60 blank.

Personlig tror jeg heller vi skal opp mot og teste 83 i første omgang.

2 Likes

Jeg kjøper litt om den faller til 55

5 Likes

Var det ikke snakk om at Novartis og deres CAR-T for litt siden, enten her eller HO? :thinking:

Bull

4 Likes

Synes det ser svagt ut teknisk. Vi jobber også under MA 200 under sommer sesongen. Må till noen gode nyheter ellers kommer aksjen bevege seg mot 55 kr og @holmes blir meget fornoyd med en fin posse NANO i porteføljen.

3 Likes

:heart::heart::heart::heart:

3 Likes

Wedbush PacGrow Healthcare Conference 15-16.aug. Dette høres ut som et event rettet mot potensielle investorer? Noen som har satt seg mer inn i dette enn 2min lesing på nettstedet deres?

La merke til en liten post på HO relatert:

Innlegg av: Gorgen1 (15.07.17 00:41 ), lest 354 ganger
Ticker: NANO
NANO - Wedbush pacgrow 15-16 aug.
Det nærmer seg…

Fjorårets versjon av denne konferansen inneholdt presentasjon av 75 selskaper og over 200 institusjonelle investorer deltok.

Høsten blir spennende…


Vet ikke noe særlig mer, opplevde vel ved flere konferanser innen biotek i fjor at kurser ikke opptrådte som forventninger antydet, så prøver å ha et rolig forhold til det. Tror ikke det er en stor tradermulighet, men kan være en start som får høstballen til å rulle. Tror resultater, dosevalg og paradigme er hva markedet venter på når sommerferie og agurktid er over.

@Nocturne jeg begynner å lure på om @holmes er Aksjespesialist på HO? :rofl: jeg mener, 55-come on! :joy:

Shorten økte igår ser jeg

Det sa dere om 70 kroner også

4 Likes

Det er sant @holmes, men hva baserer du det på? Nyhetstørke? Det er begrenset hvor mye en aksje skal falle av den grunn alene mener jeg. På et eller annet tidspunkt vil mange nok mene aksjen er “billig” og begynne å akkumulere. Så får de som sitter på gjerdet litt panikk når kursen slutter å falle og hopper på. Toget begynner å gå. Om dette skjer nå eller på 60-50 eller 40-tallet er uvisst. Men at det vil skje er jeg rimelig sikker på. Er jo en del som alt har uttalt de skal laste opp med Nano når de har tatt gevinst i f.eks Funcom etter Xbox. Så får vi se hvor billig de får aksjen.

Mitt fundamentale syn er fremdeles at alle kjøp under 100 kr er røverkjøp i Nano, om man har litt lenger horisont enn en måned eller to :wink:

2 Likes