Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Enig med du, pluss at 1 pasient har nada å si. Så greit å ikke sprette champisen for tidlig!

Dette er nok pcib. Ses på 100,-

Ref lungekreft, så det stod at det var spredning til lymhponoides (?)
Men, som du sier, er nok ikke nano

Jeg bet meg merke i det - men lungekreft og NHL - som er det Nano forsker på, er ikke det samme. NHL opptrer som kreft i lymfevevet. Spredning til lymfevevet fra andre kreftsvulster faller ikke inn under kategorien NHL :slight_smile:

PCIB har hittil kjørt ganske små testcaser og de forsker på en måte å få levert medisiner på en mer effektiv måte.

Tenkte det samme, det hadde jo vært moro, selv om jeg i såfall angrer på at jeg bare har en mini-post. Det er nok mange andre dette kan være dog. :slight_smile:

1 Like

Også liker jeg å erte litt i nano tråden siden jeg ikke fikk være med på turen :smiley:

2 Likes

Dumt du har satset på feil hest da :wink:

Neida. Men jeg synes det er rart folk synes Nano-toget har gått. Nano er ned over 30% siden ATH og bare opp 200% fra emikurs. Hvis du legger til grunn potensiale ved suksess snakker vi alt mellom 5-10x.

Toget tanker bare litt nå, før neste reise nordover.

1 Like

Forrige emisjon skjedde da på 114kr, eller 23% over dagens kurs?

Forrige emisjon skjedde da på 114kr, eller 23% over dagens kurs?

Jeg tenkte selvfølgelig på emisjonskurs ved notering. Den emisjonen på 114 kr var jo en rettet emisjon vi andre ikke kunne være med på… :smirk:

Du kan nok kjøpe endel av de emisjonsaksjene i morgen for rundt 92kr stykket. :smiley:

Fra spøk til alvor, jeg har ikke fulgt NANO nøye nok til å egentlig kunne komme med noe vettugt.

1 Like

Det er my point exactly @Christian - du kan ikke bare kjøpe aksjen 23% billigere enn emisjonsdeltakerne, du kan fremdeles gjøre 5x her hvis det blir suksess. Kursen står nå ved et veiskille mener jeg. Negativ melding: 40% ned, positiv melding 40% opp. Dette er mine estimater basert på teknisk analyse + hvordan kursen har reagert tidligere ved slike meldinger.

High risk = high reward.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du tenker Nano av den artikkelen der? :slight_smile:

NANO tar inn pasienter som har tilbakefall på Non Hodkins Lymfom og som ikke responderer godt på de vanlige behandlingene.

Vel, det er ingen tråder for “Andre firmaer som gjør som norske biotek-selskaper” her - i alle fall ikke som jeg vet om :slight_smile:

Og, det dette firmaet holder på med er jo i samme kvartal, bare annen gate… spørsmålet jeg sitter med er om dette kan være positivt for nano, pci, trvx og andre selskaper - at det kommer fram mer om at slik behandling hjelper - og hvis alt blir jackpot, hjelper i stor grad mer enn nåværende behandling. Det vil jo slå ut på eventuelle kurser framover, eller hur?

Det finnes en tråd som er helt generell. :slight_smile:

https:// tekinvestor.no/t/biotekaksjer/13/829

Og så kan man trykke på biotek-kategorien for å få opp mange:
https://beta.tekinvestor.no/c/biotek

Minner forresten alle om at NANO er i ferd må bygge opp et spennende chart, MACD har krysset oppover, og vi får straks et bullish kryss i kortsiktig glidende snitt:

4 Likes

Hvis NANO holder seg over 90.75 i dag fortsetter den kortsiktige pene trenden.

1 Like

Bear scenario fra en kar på shareville. Jeg fester ingen lit til det, men greit å nevne:

1 Like

Så den jeg også @Savepig - tenkte å svare ham men gidder ikke. Ekstremt spekulativ :slight_smile:

Han er en TA-type han der, og scenarioet er jo i og for seg greit nok. Men stemmer kun med det fundamentale hvis det kommer en dårlig melding

1 Like

Novo og nano kan vel ikke sammenlignes.

Overbevist om at predosering med 100mg lilotomab vil gjør at bivirkningene på 20MBq vil være akseptable. Roligere enn skjæra.

Hanskene kom av, første som minner om sperrepost i NANO på en stund.