Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Helt ærlig har jeg ikke enorme forventninger til Q4 når det gjelder helt konkrete ting, tall, osv.

Men Costa slipper ting i bisetninger, mellom linjene, osv.

F.eks hans berømte sitat fra q4 i fjor: “it turns out betalutin is much more powerfull than we thought before”, som da ikke ble underbygget av tall før ved AACR16 i april.

Og kroppspråket hans på q3 før ash i fjor var jo ubetalelig.


Derimot, ting som kan komme:

Tilsvarende sterk info som når han fortalte om løpet opp mot SRC på q2 i fjor var sterk guiding som bygget inn en springfjær av forventning som var med å bidra til en eksplosjon i kursen når det da viste seg at SRC var positive.

Generelt, så håper jeg også at det blir snakket mye om den enormt vellykkede emisjonen som jo var den nest viktigste hendelsen i Q4 etter ASH, og hva de har tenkt å bruke pengene til. Mye mat der.

Lisa Rojkaer vil kanskje være med å svare på spørsmål om det medisinske, jeg har en mistanke om at hvis hun overbeviser i den rollen vil det være med å underbygge det positive sentimentet rundt aksjen fordi innsidesalget til JD vil få mindre fokus.


Vet at du elsker slidene mine. :slight_smile:

Her er avslutningen på Q3:

5 Likes

Hey - @Savepig

“Dose-regimen selection for PARADIGME 1Q 2017”.

1Q = Jan, feb, mars.

Vi er halvveis i feb. dvs. at i løpet av 1.5 mnd så skal vi få 20/100 tallene.
De vil basere dose-regimen til paradigme på disse tallene. 20/100 eller 15/100.

Dette var nytt for meg. Trodde ikke de kom med resultatene før i APRIL?

3 Likes

@Nocturne
Q4 2016 er frem til 28.feb.
Antar de regner Q1 fire måneder fra da. Mars, april, mai, juni.
Resultater på AARC 1.-5. april er midt i blinken.

Hæ? Q1 er jo første kvartal i året trodde jeg. Hvordan kan de bare bestemme at Q1 for dem er forskjøvet? Nei, holder meg til at vi får en overraskelse i Mars. Kursen skal langt opp. 200 kr neste!

#tadetmedenklypesalthaus

4 Likes

Jeg er noe usikker, men tolker det slik.

At kursen skal langt opp er vi helt enige om!

2 Likes

Q4 2016 blir fremlagt 28/2.

Q1 er 1/1-31/3 som @Nocturne skriver.

3 Likes

Holder meg til @Nocturne sin teori, den hørtes best ut :+1::laughing:

3 Likes
4 Likes

De har baller de som sitter med short posisjonen… Gleder meg til de skal begynne å kjøpe tilbake, det kan bli en flott dag :smiley:

1 Like

Men merril bare selger og selger og selger. :frowning: qq

Siste 3 ukene har de kvittet seg med ca 70k aksjer så det er ikke skremmende mye :slight_smile: PAS og MSI har også lempet ut en del aksjer den siste tida.

1 Like

Det var en kul tabell, hvor du har den hen? :slight_smile:

Jeg ser en del på denne for å få litt av det samme grunnlaget:
http://home.broadpark.no/~borsdata/OVERSIKTE/NANO.html

Bruker WinTrade gjennom Nordnet, enkel og oversiktlig :slight_smile:

1 Like

Argh… må skaffe meg PC altså… :slight_smile:

Ja, tviler på du kan bruke WinTrade på mobil :slight_smile: Får det gratis gjennom Private Banking

1 Like

Sitter på Mac. Mener Mac ikke støtter Wintrade :triumph:

Aha! Har du prøvd Webtrader da? Mener den støtter Mac, har ikke prøvd det selv men.

NANO ukeschart, pirker på 106,5 igjen nå:

Edit:

Ja 107,5 to sekunder etterpå.

4 Likes

Ja, har prøvd den. Funker OK men foretrekker å bruke handelsvinduet direkte fra Nordnet.
Vurderer å teste ut InFront men er snart ferdig med pappaperm så vet ikke hvor mye bruk jeg har for det. Skal jo ikke akkurat trade så mye… :smirk:

Poster denne på HO. Kanskje noen lenkegjengen blir i ekstase der… :slight_smile:

1 Like