Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Semiconductor (NOD)

:ok_hand: India, China, Bangladesh, Korea har mange fabrikker, millioner av mennesker?? Hadde jeg likt å ha en slik på meg, nei !

:ok_hand:

Idag FA

I DNB Markets’ portefølje inngår dermed: Aker BP, Europris, Lerøy Seafood, Nordic Semiconductor, Norsk Hydro, Orkla, Salmar, SR-Bank, Telenor, Yara.

1 Like

3 Likes

:ok_hand: opp fra 154 nok til 168 nok (slutt kurs igår 141,70 nok)

Tre eksperter: Dette er de beste IT- og teknologiaksjene nå

2 Likes

:ok_hand: :dart:

De siste 3 måneder utvikling var interresant.
1.plass økning på 63% til 1,61% eierskap (6.plass). MorgenStanley
2.plass økning på25% til 1,24% eierskap (10.plass). Clearstream Banking

18/1

19/1

1 Like

En fantastisk reise fra 97 nok 24th of september <3 Takk til NOD team!

3 Likes

:ok_hand: Webinair 27/01

:ok_hand: bare 9 børsdager igjen :grin:

Screenshot 2021-01-25 at 09.58.55

1 Like

Nordic Semiconductor ASA: Invitation to fourth quarter results for 2020

1 Like

Lite kjærlighet for $NOD her? Jeg ville i utgangspunktet tenkt at et “tech-selskap” med monstervekst burde være populært. Her snakker vi om et vekstselskap som faktisk tjener penger, sterk cash flow, og som opererer i et marked hvor TAM vokser kraftig. Jeg er i hvert fall imponert, og mener at dette er et av de mest veldrevne selskapene på Oslo Børs (jeg er naturligvis svært biased her).

Disclaimer: $NOD er min nest største posisjon.

7 Likes

At en aksje diskuteres og følges tett på Tekinvestor er nok ikke veldig høyt korrelert med om aksjen blir en suksess eller ikke :man_shrugging:

Har hatt aksjen i over 10-år og er selvfølgelig superhappy, det beste med aksjen er jo at den ser ut til å kunne vokse godt fremover. Ikke akkurat vanlig å se et norsk IT selskap med en backlog på 492 MUSD!

Du har naturligvis rett i det. Det faktum at aksjen er dagens mest omsatte på Oslo Børs er jo et tydelig signal på at de institusjonelle liker den.

Gratulerer med solid HOLD. Det har du fått godt betalt for de siste par årene. Fantastisk backlog. Jeg er temmelig sikker på at de når målet om omsetning på 1 milliard USD før 2024.

Utrolig mange gode tech selskaper som ikke diskuteres nevneverdig her på forumet. :slight_smile:
Sikkert gode årsaker som feks kompetanse osvrundt dette. Godt vi er en gjeng som kan dra det litt i gang! Grattis til alle aksjonærer, jeg har fortsatt god tro på dette videre.
Jo flere vi er sammen - jo gladere vi blir osv… :musical_note: