Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Semiconductor (NOD)

NOD: Reporting of transactions made by persons discharging managerial responsibilities in Nordic Semiconductor ASA’s shares

NOD: Reporting of transactions made by persons discharging managerial responsibilities in Nordic Semiconductor ASA’s shares

NOD: Assigned ‘BBB’ investment grade rating with a ‘Stable’ outlook from Nordic Credit Rating

NOD: Bond mandate announcement and fixed income virtual investor meetings, and new sustainability-linked RCF

Ser at DNB Market-analytiker frykter oppkjøp av NOD grunnet lav kurs. Er det en reell frykt, og hva ville i så fall oppkjøpskursen kunne bli?

Alt er sikkert mulig. Håper det i så fall blir et dyrt oppkjøp!

Går ganske dårlig for tiden i hvert fall. Tror jeg kjøper dem selv, nå som det er så billig!

Det ser ut til å være litt større interesse for selskapet i US i kveld…, litt i pluss. Tipper vi får en ok dag i morgen, fredag…

Om det skulle komme et reelt bud på selskapet, tror jeg det ville være flere som kaster seg på og at det kan bli snakk om "høystbydende… ". I så fall er det greit å ha en god pott aksjer her, før eventuel budrunde kommer i gang. Da kan det gå fort. Nå er vi allerede i 2.halvår av '22 og markedet og konkurrenter begynner vel å anta at verden begynner å komme til hektene igjen, innen 1-2 år…
Positiv “nyhet” nå, at lange renter i US gikk ned til under 3%, som høres noe bedre ut og ihvertfall viser tendens til at bratt økning er i ferd med å flate ut… jeg tror markedet begynner å se “over toppen av elendighet” nå, å snart begynner å posisjonere seg for neste opptur.
“Mørkeste timen, er rett før daggry…”

NOD: Invitation to second quarter results for 2022

Da er det kursmål på selskapet fra kr 160,- til kr 330,-. Litt av et spenn og forskjellige syn på både selskap og marked og mulig priser på produktet de selger skulle jeg tro. Det er vel svært mye av BlueTuth-relaterte produkter det går i om dagen…(?)
Det må vel være mye annet innen nye spennende produkter også?

NOD: Second quarter and first half year results 2022

Nordic Semiconductor økte inntjeningen i andre kvartal

Rett ned i dass i dag. Hvorfor? Ser ingen grunn.

Enig har nå kjøpt etter å ha sett på aksjen over lang tid.

Kanskje fordi økt tilgang på wafere ser ut til å bli forsinket? I 1Q-rapporten sa de 2. halvår, nå sier de 4. kvartal.

Det alene burde ikke vei ned for resultatet 1. halvår og Q2.

Sorry - feil aksje!! (

Er NOD på vei opp igjen? Mye vind i seilene om dagen for hele industrien.

1 Like