og nå blir vel en stykk toppsjef nødt til å gå av…“beklager” 
Flere enn meg som mangler årsoppgaver for 2024 fra Nordnet. Bl.a fra Zero konto?
Skal komme senest 15.feb ifølge dem selv…
Har funnet probleme og det er NordVPN ny oppdatering som ser bankid.no som malware. Og det går ikkje å legge bankid.no inn som sikker nettsted.
Når eg slår av Malicious website blocker og DNS filtering på NordVPN så fungere innlogging igjen.
Så ikkje Nordnet feil her.
Her er løysinga
Er det noen som kan forklare Nordnet sin gjeldsgrad i % ? På meg ser det ut til at de har meget stor gjeld. Takk på forhånd.
Jøss
DNB har same utfordring som Nordnet ?
Stay classy Nordnet
Hei,
I forbindelse med den siste tidens utvikling i rentemarkedet så gjør vi endringer på de nominelle rentene på verdipapirbelåning.
For alle lån i norske kroner (NOK) reduseres renten med 0,15 prosentpoeng på alle nivåer.
Hei,
I forbindelse med den siste tidens utvikling i rentemarkedet så reduserer vi innskuddsrenten på sparekonto med 0,25 prosentpoeng.
…igjen?!
Wtf har skjedd? You had one job
Har opplevd mange ganger at verdien av aksjene forsvinner men har liksom ikke vært nordnet sin feil.
For oss uten tilgang til FA men med Nordnet konto. Hva skjedde egentlig?
Gjaldt bare for emisjonen i Ørsted
ok,godt å høre det var begrenset da…
Valutakonto på Investeringskonto Zero tilbys til kunder i segmentene Private Banking (minimum 2,5 millioner kroner i kapital) og Active Trader (minimum 100 handler per måned).
Jeg handler stort sett i CAD eller NOK. Hva er den enkleste måten for meg å spare vekslingsgebyr ved handel av Canadiske aksjer?
Må innrømme jeg bare ble mer forvirret av den artikkelen 
På Aksje- og fondskontoen din kan du aktivere valutakontoer for de valutaene du ønsker. Gå til menypunktet “Mine sider” - “Kontooversikt” og “Se valutakonto” under din Aksje- og fondskonto. Deretter trykker du på “Legg til valutakonto”.
Ved opprettelse av valutakonto er du selv ansvarlig for å registrere eventuelle valutavekslinger.
For å aktivere valutakonto på Aksje- og fondskonto kreves følgende:
- Bestå kunnskapstesten for valutakonto.
- Kredittavtale for valutakonto.
Når punktene over er gjennomført må du inn på kontooversikten og deretter aktivere valutakonto
Lønner seg å utføre veksling manuelt da det gir bedre vilkår
Husk at du må være Active Trader eller Private Banking på Zero kontoen
Jeg er private banking-kunde hos Nordnet. Finnes det noen nedside for meg å ha valuta-konto på Investeringskonto Zero?Eller er det bare oppside pga man kan unngå diverse vekslingsgebyrer?
Jeg burde kanskje ta dette i dumme spørsmål-tråden 
Kun oppside
Prisen Nordnet har tatt for automatisk veksling er dyrt!
Dette var skuffende lesing. Mye større spread i J.P Morgan sine produkter.