Det aner meg at feilen ligger i konvertering til og fra danske tall.
Noe tilsvarende skjedde med en offentlig tjeneste for en del år siden.
Mener det var en feil som gjorde at lastbalanserer cachet opp og serverte ut data den ikke burde ha servert. Endte med at du fikk en annen innloggets brukers sesjon.
Oppe igjen nå. Kontoen min er ok
Er, å har ordretelefonen til Nordnet vært operativ i dag?
Er ikke helt uhørt, neppe som enkelt som at et databaseoppslag i seg selv går feil, men kanskje ifm caching, lastbalansering eller denslags.
Jeg vil tro(og håpe) at de har egen funksjon hvor de kan logge ut alle brukere slik at alle må logge inn på nytt. Men det er naturligvis kun av nytte dersom de først løser det underliggende problemet.
Hadde heldigvis ikke behov for handler i dag.
Men man kan jo tenke seg hvor fint det kommer å fungere med ordretelefon hvis Nordnet ligger nede i timevis når den oransje klovnen finner på et eller annet sprell som utløser krakk på børsene
– Blir det kompensasjon til kundene?
– Vi kommer til å vurdere saken til alle som henvender seg til oss. Så kan vi ikke på generelt grunnlag uttale oss om kompensasjon, men det er klart at dersom kunder urettmessig har kommet i økonomisk skade, så vil vi vurdere det.
og nå blir vel en stykk toppsjef nødt til å gå av…“beklager”
Flere enn meg som mangler årsoppgaver for 2024 fra Nordnet. Bl.a fra Zero konto?
Skal komme senest 15.feb ifølge dem selv…
Har funnet probleme og det er NordVPN ny oppdatering som ser bankid.no som malware. Og det går ikkje å legge bankid.no inn som sikker nettsted.
Når eg slår av Malicious website blocker og DNS filtering på NordVPN så fungere innlogging igjen.
Så ikkje Nordnet feil her.
Her er løysinga
Er det noen som kan forklare Nordnet sin gjeldsgrad i % ? På meg ser det ut til at de har meget stor gjeld. Takk på forhånd.
Jøss
DNB har same utfordring som Nordnet ?