Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian Finans Holding (NOFI)

Spørsmål: jeg forstår det slik at Nofi som har norsk banklisens, har eierskapsbegrensinget på 17,5%.
Derfor kan, pdd, Sampo group og Nordic Capital ikke kjøpe seg mer opp.

  1. Om Nofi får innvilget Europeisk banklisens, (som Nofi nå søker om) vil denne eierskapsbegrensingen oppheves, og hele selskapet kan kjøpes?

  2. Hvorfor kan Storebrand risikere å bli kjøpt opp? Hvorfor gjelder ikke de samme eierskapsbegrensingene?
    Samme gjelder flere mindre forbrukslånsbanker som er kjøpt opp forsåvidt.

Norwegian Finans Holding ASA: Norwegian Finans Holding ASA: Key information relating to the cash dividend to be paid by Norwegian Finans Holding ASA

NORWEGIAN FINANS HOLDING ASA: STRONG GROWTH AND EARNINGS IN BANK NORWEGIAN

Mandatory notification of trade

Begynner å bli en del innsidekjøp her etterhvert:)

hehehehe…ser på DN.no,der har vi en ny skribent som langer ut et “siste stikk” mot forbrukslånbankene,denne gangen mot NOFI,der det står i overskriften “Hvis Bank Norwegian er sunnere ved å røyke 40 sigaretter enn å røyke 60” :rofl:

“Media”(DN.no,E24 m/VG osv.) er nok dritsure fordi de ikke klarte å påvirke politikere nok i å prøve å få til et forbud mot forbrukslån i norge :sweat_smile:

Neida,dette blir det nok ordning på,etter regnskapet får justert seg etter gjeldsregisteret,så tenker jeg at ting normaliserer seg.

for som jeg pleier å si om situasjonen,-Først kommer panikken,så Justeringen,deretter Normalen :+1:

Norwegian Finans Holding ASA : Mandatory notification of trade

NORWEGIAN FINANS HOLDING ASA: UPDATE ON CASH DIVIDEND

Norwegian Finans Holding ASA : Mandatory notification of trade

Norwegian Finans Holding ASA : Meldepliktig handel


Moro med fall fra 89kr til 66kr på 3 dager, ikke alltid innsidere treffer planken.

Ser ut til at hun lurte med mannen sin også😂

Hva er konsensus når det gjelder forbruksbanker nå om dagen?

Og… er det noen spesiell årsak til NOFI-fallet, eller generelt som resten av markedet?

Sjekk børsmeldingene. Finanstilsynet vil nekte de å betale utbytte

1 Like

Meldepliktig handel

Mandatory notification of trade

Meldepliktig handel

Norwegian Finans Holding ASA: Boardmember Bjørn H. Kise will resign

Mandatory notification of trade

Norwegian Finans Holding ASA: Invitation to conference call for investors and analysts