Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Teknisk analyse (NAS) (TA)

Tror desverre det er stor sjangse for å få kjøpt NAS på lavt 30-tall om vi ikke bryter over 40 igjen snarlig. Det er flere targets for kjøp man kan se på. Bunn av wedge’n er optimalt, om vi kommer dit.
Tror fremdeles på aksjen på lang sikt, men stor usikkerhet på kort sikt.

5 Likes

Gap fylt:

Tenker den beveger seg opp fra nå. Men det er de store fiskene som bestemmer!

1 Like

Mekket TA tråd, så er det lettere å følge disse siden de druknet litt i NAS tråd støyen.

Tror faktisk du kan få rett her @Nocturne

1 Like

Flott initiativ @Evilfreud! Ja, tallene var litt som forventet, ingen kanin ut av hatten her, så tror ikke det blir det helt store kursmessig. NAS blir bra å fiske på bunn, jeg tror ikke vi har sett den enda :slight_smile:

1 Like

Ser gjerne at du oppdaterer noe TA ila dagen, så kan vi heller diskutere tallene i rett tråd.

fundamentalt peker ialelfall ikke oppover ;D

2 Likes

Forventer en ny Lower Low (LL) her, eller en EQ (HL + LH). Trenger litt mer tid. Møter motstand på glidende snitt og taket i den fallende wedge’n. Får se utviklingen utover dagen men dette er ikke dagen man bør kjøpe på i allefall (mener jeg).

3 Likes

Det ble EQ med dagens candle. Brudd på denne innen neste fredag (dvs. brudd innen de neste fem handelsdagene). Hvis man zoomer litt ut ser det vitterlig ut som et bearflag så jeg holder meg unna.

4 Likes

Som beskrevet i første post her, det var en fake breakout og påfølgende reaksjon ned.
Vi er enda i kilen på både daily og weekly og skal vi i bunn av denne snakker vi lavt 30 kr.

4 Likes

Faller som forventet videre innenforbi wedge’n…

5 Likes

Dagens aksje:
https://www.investtech.com/main/market.php?CompanyID=100343&freeAccess=1

2 Likes

Hakk i plata… wedge’n holder enda. Spennende å se om det blir brudd på denne til uken?

Monthly:

4 Likes

Ikke noe jeg ville kjøpt på, men potensiell formasjon…

1 Like

Stund siden jeg så på NAS chartet. Her er en liten oppdatering.

Hva vil du tippe om du skal gå etter TA?

@Bwuce

Trenden er snudd på hourly. Ser nå på 4 hr. Trenger en HL her for å bekrefte trend-change.
Ser for meg at maks nedside her bør være rundt 41 for å ikke miste opptrend på 4 hr.

Savner egentlig volumklimaks på vei ned, så tror ikke vi har sett bunn helt enda for å være ærlig. Jeg avventer og ser hva som skjer ila. dagen i dag. Om vi får en ny HL og så en LH så vil det være bedre å trade bruddet på denne formasjonen. Altså noe slik:

3 Likes

Lol. Hadde en triggerordre inne i går som har gått inn, glemte den helt ut. Så er inne nå og litt i pluss. Er en svak bullish div. på gang her, men også mulighet for å utvikle en høyre skulder i en HS på timeschartet. Prøver å lukke denne traden om vi kommer oss opp ila. dagen.

2 Likes

Ser ut som 40-nivået forsvares ganske greit. Jeg flyttet SL enda lenger ned. Vil gi denne litt mer tid.

image

Se litt på det store bildet. 47-50 kr bør være oppnåelig.

På lengre sikt kan man tenke seg at det fort kan bli 58-60 som skal testes,
hvor vi også møter 50 dagers glidende snitt. Håper bare denne trendkanalen holder.

Følg med på NAS - bør få et brudd i dag eller mandag.
Usikker på om bear-flag’et eller wedge’n vinner.

RT 41
Starten på et brudd?

Potensielt. Mange mindre fraktaler av den større formasjonen på lavere timeframes.

Fikk brudd opp av en fraktal på timeschartet. Trenger follow-through.

1 Like