Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Funfact: NAS er oppe på dagens vinner #1. Nåe var sist gang? :money_mouth_face:

Ved insidekjøpet kanskje. Eller når den sluttet på 196,5 tidligere i uken? :stuck_out_tongue: Skjer rett som det er men er ofte på taperlisten og.

Må vel bite meg i den analysen? Ble brudd på den nedadgående trenden ihvertfall:

5 Likes

Uff… jeg som solgte halvparten av NAS på grunn av din analyse!

Idag stolte jeg en sjelden gang på magefølelsen min. Fin trend nå, hva tenker du om mandagen @Christian? Vurderer en stop loss:P

1 Like

Dette er alt for vilkårlig.

Om man tok perspektivet tidligere hadde brudd vært klart signalisert klart i starten av september men akk nei, det var bare en midlertidig topp den gangen. Ser ikke hvordan dette virkelig kan brukes til noe, men så er jeg ekstremt kritisk til alt sånn som ikke er grunnet i noe skikkelig solid.

3 Likes

Etter ha blitt mer aktiv i krypto har akskjer nesten blitt kjedelig. Denne oppgangen derimot liker jeg :sunglasses:

2 Likes

Kjøpte jeg, nei! :fearful:shortet ihjel, skal det dekkes nå?

I det logaritmiske chartet er det ikke brudd ut

2 Likes

NAS største shorten for sissener i følge han selv på pengepodden

Har han driti seg ut enda en gang? Huff… Var nå fremme i media og sutra over at han tapte penger forrige gang han shorta NAS.

Shortsqueeze imorgen eller skal vi ned og besøke trippelbunn på 170? :rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Skumle saker :stuck_out_tongue: Er så latterlig typisk at de peker ut Norwegian spesifikt selv hele jækla flyplassen er nede for telling. Hurra :stuck_out_tongue:

Ryanair har sikkert betalt VG for gi negativ PR rettet mot NAS. :laughing:

4 Likes

Heeftig. Synd jeg bare har 1/3 igjen av det jeg hadde for en mnd siden… :confused:

Dette er faktisk ekstremt gode nyheter. Selv om Norwegian bare får rettigheter case by case… Så er dette ekstremt lukrativt for dem.

2 Likes

Btw shortskvis inc. Hadde jeg hatt ledig cash… hadde jeg nok handlet ganske friskt.

1 Like

Bra åpning!

1 Like

Får se på 0915 dippen :slight_smile: