Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Står litt om flyverdiene her: https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2019/10/09/7459870/pareto-securities-finner-aksjonaerverdier-for-12-milliarder-kroner-i-norwegian

“(…) de 185 flyene i bestilling estimeres til å være in the money med 2,0 millioner dollar per fly.”

1 Like

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Successfully completed private placement and convertible bond issue securing NOK 2.5 billion in gross proceeds

1 Like

40 kroner var ikke så gale :blush:

3 Likes

Enig, ble positvt overasket faktisk. Betraktelig mer penger på bok nå, det liker jeg.
«Norwegian opplyser at det var betydelig interesse for emisjonen fra både eksisterende aksjonærer i selskapet og nye investorer av høy kvalitet, mens lånet mottok betydelig interesse fra både internasjonale og norske investorer»

1 Like

Dette gir mye arbeidsro, veldig smart trekk.

3 Likes

Hvis det nå plutselig kommer et skikkelig skrell i markedet kommer folk til å være VELDIG glad de gjorde dette nå

1 Like

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Key information related to the Subsequent Offering

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Notice of extraordinary general meeting – Private Placement, Convertible Bond Issue and potential Subsequent Offering

Kan jeg bare få lov til å føle meg litt snurt?
Kjos sa for 2 uker siden: det blir ikke noen emisjon dette året. - det ble det

2019: Da skal vi gå med overskudd. - det skjer hvertfall ikke.

Føler Kjos og selskapet direkte lyver til oss. Er dette lov??

2 Likes

Kjos har vel ingen rolle i selskapet lenger? ( eller sitter han enda i styret)?

Ute av styret. Men han har vel en «rådgiver» stilling.

https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2019/11/07/7470387/er-det-lenge-til-neste-emisjon-i-norwegian

:thinking:

Renteregulering

Grant of employee share options in Norwegian Air Shuttle ASA

Spennende med ny sjef.

Norwegian Air Shuttle ASA - Three-tier capital raising approved by the extraordinary general meeting

Norwegian Air Shuttle ASA – New share capital registered

Noen som vet hvordan det ble med reperasjonsemisjonen mot oss vanlige dødlige? Har ikke sett noe på VPS ennå.