En fersk aksjonærliste for NAS er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Hvordan går den swappen nå da? Sitter de på nedover?
Tenkjer dette er vinn eller forsvinn for Kjos og Kise. Dei har vedda “alt” på oppgong innan perioden, og om det ikkje skjer, sitter dei igjen tomhendt.
Totalt sett er nok Kjos og Kise på vei ut av Norwegian (som kommentert i DN i dag), i alle fall et kraftig nedsalg, men det er klart, de skulle nok ønske kursen lå høyere akkurat nå. Jeg ser på dagens kurser som en god kjøpsmulighet. Emisjonsspøkelset ligger å lurer med Coronaviruset og lav kontantbeholdning. Kompensasjon fra Boeing og økende inntjening (gitt at dette fortsetter) er det som kan redde situasjonen.
Mye av nedgangen den siste tiden kommer av at de selger tror jeg. De har solgt veldig mye.
Desember 2018
- HBK HOLDING AS 22,62%
Nå
2. HBK HOLDING AS 4,93%
Hva tror du nedgangen i alle andre flyselskaper skyldes?
Nedgangen i NAS skyldes frykt for massiv bestillingssvikt pga covid, og påfølgende likviditetsproblemer. Bl a.
Jeg prater ikke om de siste dagene…
ny runde med emisjonsfrykt i Norwegian, be careful
Ikke spesielt spennende å reise til syden når man risikerer å bruke mer tid i karantene enn på å kose seg… Lurer på om Norwegian har finansielle muskler til å surfe igjenom Corona-bølgen…
Gikk inn på 26,5 i sluttauksjonen i går Dette er gøy… 800.000 aksjer ble dumpet i sluttauksjonen til 22,7kr i dag. Norwegian er visst blitt verdt ca halvparten så mye på en uke, verdiene forsvinner raskt.
Drastisk nedgang i turisme kan ventes. Lite hyggelig for et selskap som har slitt med kontantbeholdningen i årevis… Spesielt med alt det andre NAS må sies å ha vært uheldige med.
Tipper det er mye tvangssalg for tiden. Har ikke så mye cash selv lenger, men om den faller videre i morgen plukker jeg litt. Har egentlig klokketro på at det lønner seg på lengre sikt, når kursen er på slike nivåer. Har tro på at kompensasjonen blir ganske ok og at virus ikke knekker selskapet.
Der røyk formuen til Kjos gitt.
Han har ikke vært heldig de siste årene med sine kjøp, må begynne å merkes i lommeboka.
Spørs om han hadde satset på cowboyfilm om det var i dag.
Er vel kanskje derfor han casher ut. Han selger jo tydeligvis unna.
No selle flyselskap i kina billettane til prisen av en kaffe… so spørs om NAS skal endå lenger ned. Heilt sinnsjukt, men so lenge Corona sprer seg, vil NAS fortette nedgongen.
Inne med noen lodd, snitt 19.85.
Kjøper mer for hver 2 kr den event faller
Kjøpte meg inn litt igjen jeg også, ser ut som om helsevesenet gir mer eller mindre faen i at viruset sprer seg. Da kan det være over relativt kjapt.
Tipper mange har hatt/har det om én måned.
Der var det 2 kroner, da kan du kjøpe litt mer