Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

3 mrd i kreditt fra staten… er det nok? vil kursen skyte fart imorgen?

Staten bidrar, men blir krav til økt ek, med andre ord må en emisjon til ?

1 Like

Hvor skal man finne en bank som vil garantere for 10%?

Mye som typer på det :slight_smile: Synes det er rett og rimelig også, andre selskaper må jo gjøre det samme.

1 Like

Her må nok aksjonærene trå til

Nas består og det er målet… dette er ikke spes godt nytt for eksisterende aksjonærer men se lyst på det, det blir sommerferie med Norwegian.

1 Like

Yes! Da går ikke alle rewardfordelene mine i vasken. Men tror jeg skal holde meg langt unna aksjen nå… Nå kommer kriseemisjonen vi alle har ventet på :skull_and_crossbones:

1 Like

Kanskje dere blir klokere kl 21 i kveld👍

Hva kommer kl 21.00 i kveld?

Da får aksjonærene åpne opp lommebøkene hvis de vil redde selskapet

2 Likes
3 Likes

Vad tror ni om morgondagen? Borde det inte kunna bli ett hyggligt lättnadsrally i och med lånepaketet? Som en kortare trade då givetvis.

Pakken holder kanskje selskapet flytende, men det er jo på langt nær nok til å redde selskapet om dette vedvarer og flyene ikke begynner å tjene penger. Blir en massiv utvanning av eksisterende aksjonærer, blir nok volatilt.

1 Like

Staten kommer med penger,

NAs trenger en villig bank, + oblig. eiere som letter på kravene + mer EK ( emmisjon).

Mye som skal klaffe for at staten stiller opp mao. Kursen går sikkert 50% imorgen på dette tullet.

4 Likes

Noen som vet hvordan eventuelle garantier stiller i prioritet i forhold til obligasjoner ved en eventuell konkurs?

Hadde vært ekstremt bull om Norwegian hadde egenfinasieringspakken klar til i morgen tidlig

Lite det jag isåfall skulle vilja chansa på. Marknaden är inte alltid logisk. Se på Scandics aktie idag, total eufori. I dessa tider blir det stora svängningar ibland utan anledning. Men jag vet inte, NAS är illa ute… svårt case!

De eneste som tjener på dette er kortsiktige spekulanter, som ikke bryr seg en døyt om hvordan det går med NAS. Var litt derfor jeg håpet staten ikke tok noen grep også…

1 Like

Pakken varer frem til juni, også må de medt sannsynlig i dialog med partiene igjen