Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Du må vel ta med 3.145.353.404 aksjer x 9nok mao at nas har en verdi på 28.3 milliarder kroner?

2 Likes

Dette blir Norwegian frem til 1 april 2021… :sweat_smile:

:airplane: :airplane: :airplane: :airplane: :airplane: :airplane: :airplane:

God tur og lykke til med å få seteplass…

– Jeg skjønner det ikke. Det er vanskelig å se at de kommer godt ut av å kjøpe Norwegian-aksjer nå. Det er en klar feilprising, sier investeringsdirektør Robert Næss i Nordea.

Fakta!

1 Like

Er det ikke markedet som priser aksjer nå da plutselig? :smiley:

1 Like

Joda, men når markedet vet at denne skal ned så er det vel ikke rart at mange stusser over oppgangen…

Men det er heller ikke synd på de som kjøpte på topp i dag, de burde vite hva som kommer…

1 Like

1 Like

Var en del høyere enn jeg trodde…

3.8kr var jo greit, bra de tok hensyn Kari og Ola nordmann.
Kjapp regning uten å ha lest så mye om NAS. Så prises kursen til mcap til 100kr som den sto i slutten av 2018. Var det da penge problemene startet ? Tenker jeg riktig hær`?

Mtp Corona er det kanskje litt høyt, mtp mye lavere gjeld :man_shrugging:

Noen som vet hva som er vanlig ved konvertering av gjeld til aksjer, går kursen typisk ned til konverteringskursen, litt som i en emisjon? Eller er dette bare positivt for aksjen?

Problemene startet slutten av 2018 og de har vel hatt 3 emisjoner siden den gang :slight_smile: Hvis dine tall stemmer, så er aksjen dyr etter dette.

Noen som har erfaring med tilsvarende?

Ja, det pleier å gjøre det. Men i disse tider, er ikke noe som det pleier å være…