Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Tviler på at det er noen minstetegning? Tegnet meg for 400000 aksjer og ikke hørt et pip, stod ingenting om noe minimumsbeløp. :see_no_evil:

Skulle seff valgt noen andre enn DnB til å håndtere det, amatører :joy:

Edit: Sjekket på VPS og ble tildelt 0 aksjer. Overrasker meg ikke om Kjos/Kise har fått deg et kakestykke og Storeulv tok resten av kaka. Jeg tenkte tanken om at Fredriksen kunne kuppe selskapet på bekostning av de andre aksjonærene allerede da han først kom inn på eiersiden for en tid tilbake, spent på den nye eiersitsen :sweat_smile:

Bare smulene igjen til tidligere aksjonærer.

Brasilianske Gol har like stor Max-ordre som Norwegian: Sikret erstatning på 4,2 mrd.

Hvordan ser du dette i VPS?

Fredriksen er ikke på eiersiden, han garanterte kun en emisjon der han ikke ble tildelt noe som helst.

noen som hvet ,når får man svar om man får tildelt aksjer?

Forøvrig så var vel den garantien en av de mest lønsommet investeringer i Norwegian.

Det stemmer :slight_smile:

OSLO BØRS - STATUS COMPANIES ON SPECIAL OBSERVATION

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Final result of the public offering and allocation to primary insiders – conversion shares and conversion price in the bonds and lease debt conversion

Enorm interesse for Norwegian-emisjonen: De gamle aksjonærene tilbys 55 prosent av de nye aksjene

Jeg finner igjen tegningen min under menyen Hendelser -> Tegninger/tildelinger.
Kommer da til side med tegningsinfo og en knapp (“Vis tildelinger”) for å gå til tildelinger. Men det står det bare dette hos meg:
image

Men står jo ikke om det betyr at jeg får null eller om det ikke er registrert noe. Jeg har jo en hel aksje i NAS til og med :laughing:

Da har de som har fått aksjer begynt å kaste?:face_with_monocle:

1 Like

Enorm interesse for Norwegian-emisjonen: De gamle aksjonærene tilbys 55 prosent

får vel ingen før i morgen.

synes d er dårlig med svar hær, er d noen som har fått aksje eller IKKE???

Jeg har samme status som deg. Tror det betyr at vi ikke har fått svar.

Får man tildelt null så står det “Tildelt: 0 aksjer”.

Jeg har også beholdt én aksje i NAS.

Fikk ikke den ene aksjen jeg søkte om :slight_smile:

Er det noen som har tallet på det totale antall aksjer som ila året vil kunne være utstedt?

har du fått svar på at du ikke får noe?

Stemmer :slight_smile: