Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Tja jeg blir faktisk ikke overrasket om den skulle duppe under 1 kr når de som tror de skal tjene xxx% får panikk og hiver ut aksjer når den stuper :thinking:

Har tro på en relativt kraftig bounce når første salgspresset har gitt seg. Kanskje opp mot 3.6

La merke til at Folketrygden kjøpte seg opp til 11 mill aksjer for et par uker siden men har solgt seg helt ut nå, de skal sikkert inn igjen med samme prosentandel av selskapet? Pleier trygden bli med på emisjoner?

Jeg har registrert meg tegningsretter. Så er det bare å vente til flytrafikken normaliserer seg!

De kan vel ha lånt ut aksjene eller?

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Preliminary results of the public offering

Fra DN

Norwegian-emisjon syvdobbelt overtegnet

De foreløpige resultatene fra Norwegians emisjon viser at selskapet har mottatt søknad om å få kjøpe aksjer for 2,8 milliarder kroner - mot de 400 millionene selskapet skal hente inn. Kursen er satt til én krone per aksje.

Dette innebærer at emisjonen er omtrent syvdobbelt overtegnet.

Fordelingen av de nye aksjene avklares fredag.

Fristen for å tegne seg gikk ut da børsen stengte torsdag, og de foreløpige resultatene går frem av en melding torsdag kveld.

Norwegian-emisjonen er syv ganger overtegnet

Ahhh! Spennende dag. Spent på hvor mye vi blir tildelt!

fikk 20 prosent av d jeg ønsket.

Satt du på TR’er?

Hvor ser du det?

fikk mail i dag tidlig om hvor mye jeg var tildelt.

1 Like

Hmm ikke fått mail enda

Du er ikke alene. :slight_smile:

lasseht: eide du aksjer eller bonds fra før? Hvilken bank brukte du? Stille som i graven fra min bank… Tegnet meg for ca 3 x det beløpet jeg så for meg var passelig mengde aksjer, eide ikke aksjer pr 30. april.

hei.jeg hadde aksje fremtil begynelsen av denne uka.jeg bestilte via dnb.

Flere som fortsatt ikke har hørt noe? Var DNB som jeg valgte også men ikke fått noe etter første bekreftelsesmail.

1 Like

dem som ikke har fått svar får ikke noen aksjer tror jeg.

Kan jo være de har satt et minimums antall i tildelingen selvsagt og at man har havnet utenfor. Men de burde uansett sendt mail til alle rimelig samtidig. Dette er for dårlig av Dnb :slight_smile: