Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Hva mener du er negativt her da?

nei.media klarer bare å være negative

Den linken jeg delte, poengterer jo bare det mange her inne har sagt. Det er ingenting negativt, kun sannheten som jeg skjønner kan være tung å svelge for mange…

1 Like

Det som virker enda tyngre å svelge for enkelte er at NAS har steget de siste dagene🙊

Realiteten er vel også det som markedet priser aksjen til, til enhver tid.

ja d skal jeg være enig i solgte mine i går.og angrer på d,men synes d er så ille at d skal skrives negativt heletida og ikke noe posetivt,sjøl om sas er bingo aksjer,men bergen bio er vel ikke noe midre bingo den og d er ikke negativt stempela for d.

Du holder på hele tiden å forkynner å ille dette er. Vi andre elsker oppgangen her… hva er din agenda?
Finn en aksje du liker å invester. Hold deg vekk fra NAS…den brenner :slightly_smiling_face: Slitsomt med all den negativiteten. Du skal få lov til å kjøre en «hva var det jeg sa» om den tanker, men før det… :wave:t3:

1 Like

d jeg skulle framtil er at når d blir så mye negativt så er sjangsen stor for at du selger en aksje du egentlig i utgangspunktet ville hatt :face_with_hand_over_mouth:

Hva er det som er positivt med prisingen på NAS om dagen da ?

Er jo helt hinsides høy i forhold til de faktiske forhold…
Sitter man med aksjer i NAS nå så kommer man til å gå på en jævlig stor smell.

Lurer på om vi starter med en dipp i morgen, eller om vi starter som i dag?! :thinking:
Ganske sterk avslutning i dag!

1 Like

Høy i forhold til faktiske forhold i dag.

De som kjøper nå, kjøper vel ikke basert på, som Sissener sier, at de har 7 fly i lufta🙂.

De kjøper vel mtp det de håper er et uforløst potensiale sikkert…

Som Biotek?

Og det er jo ikke bare småsparere som handler… Ikke de store postene 6 og 7 sifret antall iallefall.

Veldig interessant å følge fra sidelinjen. Flott at alt ikke er 100% forutsigbart på børsen.

1 Like

At NAS skal være verdt mer enn 3 ganger så mye som SAS henger ikke på greip i det i hele tatt.

2 Likes

Du er så sint så sint :joy:

1 Like

Ikke i det hele tatt, er ikke mine penger som går tapt :upside_down_face:

2 Likes

Det var en bra kommentar :wink: Vi høres igjen…mest sannsynlig her​:joy:

Det som er litt fiffig er jo at robotdødaren forutså denne utviklingen rimelig nøyaktig…

3 Likes

Tuuuusen takk NAS :slight_smile:

Hmm…Når kan det være lurt med ny inngang?

Ja du klarte vel tilfeldigvis å selge rett under femmeren?

3 Likes

Jeg er fornøyd med utgang på 4,87 :sunglasses:

3 Likes