Hva mener du er negativt her da?
nei.media klarer bare å være negative
Den linken jeg delte, poengterer jo bare det mange her inne har sagt. Det er ingenting negativt, kun sannheten som jeg skjønner kan være tung å svelge for mange…
Det som virker enda tyngre å svelge for enkelte er at NAS har steget de siste dagene🙊
Realiteten er vel også det som markedet priser aksjen til, til enhver tid.
ja d skal jeg være enig i solgte mine i går.og angrer på d,men synes d er så ille at d skal skrives negativt heletida og ikke noe posetivt,sjøl om sas er bingo aksjer,men bergen bio er vel ikke noe midre bingo den og d er ikke negativt stempela for d.
Du holder på hele tiden å forkynner å ille dette er. Vi andre elsker oppgangen her… hva er din agenda?
Finn en aksje du liker å invester. Hold deg vekk fra NAS…den brenner Slitsomt med all den negativiteten. Du skal få lov til å kjøre en «hva var det jeg sa» om den tanker, men før det…
d jeg skulle framtil er at når d blir så mye negativt så er sjangsen stor for at du selger en aksje du egentlig i utgangspunktet ville hatt
Hva er det som er positivt med prisingen på NAS om dagen da ?
Er jo helt hinsides høy i forhold til de faktiske forhold…
Sitter man med aksjer i NAS nå så kommer man til å gå på en jævlig stor smell.
Lurer på om vi starter med en dipp i morgen, eller om vi starter som i dag?!
Ganske sterk avslutning i dag!
Høy i forhold til faktiske forhold i dag.
De som kjøper nå, kjøper vel ikke basert på, som Sissener sier, at de har 7 fly i lufta🙂.
De kjøper vel mtp det de håper er et uforløst potensiale sikkert…
Som Biotek?
Og det er jo ikke bare småsparere som handler… Ikke de store postene 6 og 7 sifret antall iallefall.
Veldig interessant å følge fra sidelinjen. Flott at alt ikke er 100% forutsigbart på børsen.
At NAS skal være verdt mer enn 3 ganger så mye som SAS henger ikke på greip i det i hele tatt.
Du er så sint så sint
Ikke i det hele tatt, er ikke mine penger som går tapt
Det var en bra kommentar Vi høres igjen…mest sannsynlig her:joy:
Det som er litt fiffig er jo at robotdødaren forutså denne utviklingen rimelig nøyaktig…
Tuuuusen takk NAS
Hmm…Når kan det være lurt med ny inngang?
Ja du klarte vel tilfeldigvis å selge rett under femmeren?
Jeg er fornøyd med utgang på 4,87