Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

merkelig det der… du klarte altså å time salget til den høyeste kursen denne uken?

La nå ikke tekinvestor bli som hegnar forum hvor alle hauser opp hverandre og ignorerer fundementale forhold.

5 Likes

2 Likes

Ble forsinket her grunnet rare forumregler…

Er ikke bitter. Har aldri eid Norwegian og har heller ingen planer om å eie dem eller noe innen flybransjen på årevis gitt dagens situasjon.

Mange aksjer som går (i diverse bransjer…) uten at jeg er med, både opp og ned. Det er jeg komfortabel med. De som tjener eller taper penger i Norwegian burde bare være klar over at de for øyeblikket ikke investerer i fundamental verdi, men en boble basert på daytrading og småsparere. Det betyr selvsagt ikke at aksjen ikke kan gå opp, det betyr bare at det er en substansiell risiko for at den kan gå ned. Som trader/investor må du alltid vurdere risiko vs potensiell return og her er det et lett valg for meg.

De som er komfortable med den risikoen fortjener eventuelt gevinst/tap

6 Likes

Norwegian-smell på 3,3 milliarder kroner

Norwegian gikk med et underskudd på 3,3 milliarder kroner i første kvartal

Stygge tall som ventet. Må komme flere emisjoner her. Fortsatt 54 mrd i gjeld etter konverteringen av noe obligasjons gjeld.

Ikke bedre i SAS

Ble det noen ny inngang på deg i går eller sitter du på gjerdet?

Jeg er veldig fornøyd med utgangen i går…
Den hopper jo opp og ned 20-30 øre i dag, og kan sikkert gjøre noen kroner… men sier meg fornøyd :slight_smile:

1 Like

Mandatory notification of trade - Employee Share Saving Plan

1 Like

SAS og Widerøe mente statens kriselån var for dyrt: Øyner håp etter endret flypakke

SAS og Widerøe har ikke tatt statsgaranterte kriselån: Nå endres pakken

Så NAS er ca like mye verdt i dag som på det beste før corona de siste 4-5 årene?

1 Like

Det stemmer :slight_smile:

Hadde vært mer interessant med en graf som viste mcap+gjeld

Financial calendar

Traffic Figures May 2020

Traffic Figures May 2020

For et sirkus! Hvorfor er det ingen som shorter NAS på disse nivåene egentlig??? Alle skriker jo etter krona! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Er det aksjer til lån?