Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Geir Karlsen tjente 11,4 millioner kroner i fjor

Dagens gode nyhet må vel være at AerCap tar styreposisjoner. De vil gjøre alt de kan for å få maks verdi ut av aksjene de har konvertert, og ikke bare dumpe dem. Min tolkning.

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – New share capital registered

Norwegian Air Shuttle ASA - Disclosure of large shareholdings

Norwegian Air Shuttle ASA - Disclosure of large shareholdings

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Shares released from lock-up

Norwegian to reopen 76 routes and add 12 aircraft to operations

huff, på tide med mer meningsløs pump…
Kom dere ut mens dere kan

Norwegian-aksjen stiger 14 prosent

Så, er det lurt å hande nå? :thinking:
At kursen kommer tilbake der den var før denne krisen er vell ikke utenkelig?

Norwegian trapper opp og vil ikke miste markedsandeler: – Dette er en risiko som er riktig å ta

Norwegian sender 12 nye «Red Nose Warriors» i luften etter coronabremsen. Det sender selskapet kraftig opp på Oslo Børs - aksjen stiger 14 prosent

At kursen kommer tilbake før krisen? Har du fått med deg at det er over 3 milliarder ny aksjer og at selskapet er rundt ATH markedsverdi?

Norwegian-aksjen stiger 12 prosent

Akkuratt den tankegangen er det nok mange nybegynnere som brenner seg på. Men for all del, om du tror at NAS blir verdt mer enn 2x equinor en dag, så er det bare å hive seg rundt og handle :slight_smile:

1 Like

Enhver med absolutt minimum forståelse av finans og aksjer ser at Norwegian i øyeblikket er verdsatt langt over hva det noensinne kommer til å være verdt igjen (på dagens pris…)

At den kan gå opp og ned uansett er helt sikkert.
Akkurat som konkursbedriften Hertz. Det er dog ikke investering, ei heller trading, men gambling.

Ja. Heldigvis finnes forumet her. Med folk jeg kan lære av :ok_hand:

1 Like

javel…ble det ikke sagt at NAS skulle operere kun 7 fly frem til april 2021 som følge av restruktureringen som pågikk nettopp?

“Mer enn 300 piloter og 600 kabinansatte fra norske baser vil bemanne 20 fly, noe som innebærer at om lag 200 piloter og 400 kabinansatte kommer tilbake fra permittering…”

ok,da antar vi at det finnes fleksibilitet…om muligens vi kan se NAS i samme størrelse om “noen” år? :man_shrugging:

antall aksjer Q4 2015: Kurs: 183 -> Selskapsverdi = 35,2M*183= 6.441.600.000

antall alsker i dag: 3 117 444 294 Kurs: 3,4 -> Selskapsverdi = 9.386.620.000

??? Strong buy ???
Strong sell vil jeg si. Alt for mange aksjer, og det blir fler ved neste emi.

3 Likes

åja…DET glemte jeg helt ut :laughing:

My bad :grimacing: :man_shrugging: