Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Det er vel ikke noe særlig aksjonærer igjen her, siden konsensus var at aksjen skulle gå lavere en 1 NOK.

De som sitter igjen er vel de store, og de institusjonene og eierne som NAS har hatt gjeld til. Og de sitter vel på en gigantisk urealisert gevinst.

Om jeg hadde noen hundre mill aksjer med snittkurs på 1 NOK hadde jeg vært veldig glad for å være NAS aksjonær akkurat nå😁

1 Like

Det var bare 400 millioner aksjer til 1,- og de fleste av de er vel solgt både en og to ganger. De store eierne sitter med konverteringskurs på over 4,-

1 Like

NORWEGIAN AIR SHUTTLE ASA (NAS) – DISCLOSURE OF LARGE SHAREHOLDINGS

NORWEGIAN AIR SHUTTLE ASA: NOTIFICATION OF LARGE SHAREHOLDING

Disclosure of large shareholdings

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Additional conversion of convertible bonds – New share capital registered

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Additional conversion of convertible bonds – New share capital registered

“på’an igjen… på’an igjen”
Er det fortsatt noen som har NAS-aksjer?

Kun de jeg fikk for 1 kr. Stk som jeg har beholdt for å følge litt med.
Tapt nok på NAS, så litt ferdig med folkeaksjer - selv om jeg stadig vurderer inngang… Kursen må nok mye nærmere 1 kroner før det skjer.

Snart oversvømmes markedet av Norwegian-aksjer

1 Like

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) - Traffic Figures for July 2020

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Additional conversion of lease debt to equity

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – New share capital registered

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Additional conversion of vendor debt to equity

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Additional shares and perpetual bonds released from lock-up