Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Ex. reverse share split today

Does anybody know when the developments in the court case agains Boeing can be expected? The hearing was supposed to take place on December the 15th 2020.

Revisoren i Norwegian irske konkursbeskyttelse: Vil ha 1,3 milliarder kroner igjen i mars

Revisoren i Norwegians irske konkursbeskyttelse: Vil ha 1,3 milliarder kroner igjen i mars

Norwegian politianmeldes i Danmark for ikke å ha betalt tilbake kunder for avlyste reiser

Norwegian søker konkursbeskyttelse for tre spanske datterselskap

Tar man i betraktning ideen om at de eneste som er interessert i å kjøpe NAS er folk som ignorerer alt som smaker av virkelighet og trader aksjen fordi fine tall er flotte tall, så gir bildet masse mening.

ps: Jeg håper folk forstår idiotien i dette bildet, siden en viss faktor ikke har blitt tatt høyde for hos tradingview enda :slight_smile:

4 Likes

Nå er jo ikke aksjen billig lenger. Selg! :cowboy_hat_face:

1 Like

2d355635488e9056729b0d64afd7b307--aviation-humor-so-funny
e926fe329bdf3ee4691063e72a627ccc

3 Likes

SAS får lån på 1,5 milliarder kroner med norsk garanti

Norwegian gir seg selv fem uker

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Conversion of Perpetual Bonds – New share capital registered

Ok. Jeg er grønn i dette spillet - men hvorfor i alle dager har Norwegian gått fra ca. 0,50 til over 80 kroner på så kort tid? Hva har skjedd? Har de funnet opp et nytt fly, eller?

1 Like

has gone already once the same way. check out the course a week before and after 10.12.2020!

Har jo vært en spleis her 100:1 Pluss at det er en hel del gærne tradere :slight_smile:

2 Likes

I tillegg kommer det massiv utvanning til kurs fra 5-40kr… ref børsmld.

1 Like

Kort fortalt og enkelt eksempel ifht. den store endringen i kurs og effekten av spleis:
image

2 Likes

Ok. Takk folkens. Litt klokere her nå. Kjente jeg satt kaffen i halsen når jeg sjekket kursen i dag med en forbannelse om at jeg ikke handlet. Men nå vet jeg jo bedre. Hehe. Fortsatt god jul.