Vet vi når “statuspunkt” for antall aksjer for tegningsretter er?
Jepp. Jeg var meget heldig på KOA og fikk stor tildeling basert på aksjene jeg hadde på et gitt tidspunkt. Det er derfor der er viktig for meg å vite når grunnlaget for tildeling gjøres. Er det kommunisert noe rundt dette?
Er det vedtatt at det er emi kurs på 7kr? Beklager at eg er ikkje scroller å leiter, er ikkje inne i selskapet, men føler veien er ned og har annbefalt reknskapsføreren min til å selge, men vil ha noe hold fast å vise for å ikkje missvise han. men føler at det er ein vei for denne og det er ned til emisjonskursen, men om det ikkje er vedtatt så kan jo den bli ?
Takk for svar
Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) - Presentation for creditors
Norwegians konkursbeskyttelse tar lenger tid enn ventet: – Det kan dra ut til første del av april
Norwegians rettsprosess møter liten motstand, men tar tid: – Det kan dra ut til første del av april
Boeings 737 Max?..Nei takk!
her er de endelige tallene på gjeld og anntall fly fremover …
I anstendighetens navn bør dagens Norwegian-aksjonærer nulles
Tja, blir ikke det litt som å si nei takk til å noensinne å kjøre bil igjen når de for første gang introduserte sikkerhetsbelte, fordi all erfaring er basert på bilbruk uten sikkerhetsbelte?
all annen flytype blir brukt fremover,- God Tur
Hehe
Norwegian får uventet «rettshjelp» i USA: Leasingselskaper vil bli med på Boeing-søksmålet
Uventet hjelp? Her er det jo leasingselskaper som ønsker å sikre seg at de får deler av en eventuell erstatning fra Boeing. Målet dems er sikkert at alle penger fra Boeing skal gå til leasingselskapene, og ikke til det “nye” Norwegian. Noe som i forsåvidt kan være rett og rimelig.
Frp har flest Norwegian-aksjonærer på Stortinget: Ingen har solgt seg ut
EasyJet har sikret seg «slots» fra Norwegian: – Kan øke Gatwick-flåten med fire fly
Norwegian fryser bonusprogrammet: Kunder vil hverken kunne tjene eller bruke Reward
Norwegian fryser bonusprogrammet: Kunder vil hverken kunne tjene eller bruke Reward-poeng
Kunde etter Norwegians Reward-frys: – Jeg føler meg lurt