Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Og kursen går opp. Folk forstår jo ikke en dritt.

Fullstendig dust såklart. Har blitt en slags selvforsterkende effekt også nå, siden noen “investorer” har funnet ut at denne typen aksjer går opp på nesten alt av slik info og spekulerer i at det gjør det igjen.

Dårlig nyhet = kutt i pris

er ikke sant for konkursselskaper som NAS lenger.

Det kan være at Nybø hindrer en enda bedre løsning for Norwegian

Flyanalytiker: – Norwegian-konkurs ser plutselig helt usannsynlig ut

1 Like

Norwegian-ansatt etter regjeringens u-sving: – Veldig klare for å få komme tilbake igjen

Næringsministeren vil bidra med «en mindre del» av Norwegian-pakken: – De er i en annen situasjon enn de andre

@pdx hva har Borr drilling og Gjensidige med Norwegian å gjøre?
Har e24 boten gått bananas? :sweat_smile:

Nyheten er tagget med Norwegian hos E24 :slight_smile: Ser det er et avsnitt der om Norwegian :slight_smile:

1 Like

Norwegian snur i minus på Børsen

Norwegian-høring i Irland: Bostyrer ber om mer tid i konkursbeskyttelsen

Hvorfor kommer aksjonærene bedre ut i Norwegian enn i Siem Offshore?

Irsk dommer gir Norwegian mer pusterom: Bostyrer får en måned ekstra

Norwegian snur til grønt etter irsk pusterum

Oljeprisfall bidro til nedgang på Oslo Børs

Eksperter: SAS har ikke krav på Norwegian-støtte

Sitter med litt under 300 aksjer med godt tap nå. Vurderer nå å selge og ta tapet. Ift kommende emisjon er det noen grunn til å vente? Jeg kjøper ingen ting nå, men jeg observerer at kurs på ny aksje er nevnt til under NOK 7. Er det noen grunn til ikke å selge unna nå og ta tapet?

Hei,

Synd at det ble tap på NAS. Jeg, og de fleste andre, ser ingen grunn til at kursen til NAS skal stige betraktelig den neste tiden (mest sannsynlig det motsatte).

Hvis jeg var deg ville jeg ha realisert tapet nå, og puttet pengene i en annen aksje med bedre fundamental verdi og mindre gjeld.

Lykke til med neste investering!

Eneste grunn måtte være å bli sittende til emisjon annonseres og dermed få tegningsretter til denne? Så er vel spørsmålet hvor mye aksjen faller frem til da, og hvorvidt det veier opp fordelen du får på evt tegningsretter.

Nei det er strengt tatt absolutt ingen grunn til å ikke selge nå, om du ikke har ambisjoner om å tjene penger på å vakuumtrade.

Is it possible that together with the issue the compensation from Boeing will be announced?