Betyr dette at alle Dreamlinere skal ut og langdistansesatsingen legges ned?
Edit:
Ser de skriver akkurat dette på E24 nå.
Betyr dette at alle Dreamlinere skal ut og langdistansesatsingen legges ned?
Edit:
Ser de skriver akkurat dette på E24 nå.
Jepp, de satser på å ha ca 50 fly igjen i flåten, primert «Nordics and Europe» sikkert mest nordisk i første omgang!
Hvis de klarer å få i land denne runden så begynner det vel å se hakket mindre sannsynlig ut med konkurs, eller blir det mer sannsynlig fordi det vil være flere resterende långivere som tror de kan klare å hente ut restverdiene sine fra et konkursbo?
Er vel alternativ 1 eller 2 da. Hvordan har majoriteten av leasingselskapene som konvertete gjeld til aksjer reagert? Spørsmål fra min side da jeg ikke har oversikt, har de solgt seg ned alle sammen eller veddet på at selskapet skal klare seg?
Kan jo hende de vil heller hente ut verdiene etter at pandemien er over også? Jeg er usikker. Dette blir uansett veldig spennende …
De har solgt som faen
Sant, da er det vel fåtallet som tenker de skal satse på videre utvikling og vekst i selskapet. Derav konkursboløsningen. Blir uansett interessant å følge!
Flyanalytiker: – Norwegian gjør helt rett i å droppe langdistanse nå
Er ikke dette selskapet tatt av børs ennå?
what should be fair price of the share considering yet another delution by 95%?
About 5 NOK.
Norwegians plan verdsetter aksjen til 8 kroner, pluss en liten rettighet
Enten så går det, eller så går det ikke. Når prosessen er ferdig kan man ikke komme med krav på nytt etc. Så man må enten mene at en konkurs nå gir verdi, eller godta rekonstruksjon. Den nye kapitalen skal ikke brukes på gammel krav, den skal sikre videre drift.
Norwegian vil øke flåten igjen – på ett vilkår
Norwegians redningsplan kan tyvedoble antallet aksjer
Jaja hva skal man si? BOOM
Norwegian gjør sitt ytterste for å redusere verdens gjeldsbelastning. Veldig bra🙈