Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Norwegian Air Shuttle ASA – Allocation to primary insiders in the Rights Issue and the Private Placement (part II)

Fredriksen har ikke tjent én krone på Norwegian så langt

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Emergence from financial restructuring - occurrence of Effective Date

Hadde et lite lodd etter nedgangen for over 1 år siden. Tapte seg så mye mot nyttår at det ikke var verd å selge. Test kjøp om koronaen skulle bli over og luftfarten skjøt fart igjen. Så feil kan man ta. Får bare sitte med -97,64% på den . hehe.

Føler virkelig med de som gikk inn før mars 2020.

Skjer her da ? :man_shrugging::man_shrugging:

Såvidt jeg vet så er vel ikke emisjonsaksjene tilgjengelige enda og jeg mistenker at en del tror duppen i går var emisjonskameratene som solgte og at man nå skal opp - opp - opp fordi selskapet er reddet og bedre rigget for fremtiden.
Så tror jeg det kommer en skikkelig kalddusj når folk får emisjonsaksjene og vil sikre gevinst og dermed presser kursen ned. Men det er nå bare min mening :slight_smile:

1 Like

Eg stiller meg bak den, trolig ein del fersking som mister sparepengene sine her nå

2 Likes

Norwegian Air Shuttle ASA: Disclosure of large holdings

Norwegian-aksjonærer gikk glipp av millionverdier

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – New share capital registered, occurrence of the Effective Time

E24-podden med Jacob Schram: Norwegian er «back in the air»

Norwegian Air Shuttle ASA (NAS) – Recommendations of the Nomination Committee

OSLO BØRS - REMOVAL FROM RECOVERYBOX

Valgkomiteen i Norwegian bekrefter: Ønsker Svein Harald Øygard som ny styreleder

Noen som har noen tanker om hvor NAS skal gå i dag? Enda lenger ned? Aksjen ser ikke ut å komme ut auksjonen ennå?

Spetalen og Blystad inne på aksjonærlisten i Norwegian

Er alle aksjene fra emisjonen, komt i handel ?

retail får vel aksjene idag? og de som kjøpte TR?

Kjøpte litt på 10,00

1 Like

Holder seg fint over 10 nå da, saftig volum, fleste parten som ville slenge ut emiaksjene har vek hatt mulighet til det nå, ser vi en grønn og happy ending på aksjen før helgen da ?

1 Like