Skal vel konvertere lånene også før siste ord er sagt? Husker ikke helt når det skulle skje.
Flaggemelding i Norwegian Air Shuttle ASA
Bjørn Kjos på aksjonærlisten i Norwegian
Økte på 10,6
Wizz trekker seg ut, og nas starter å fly igjen, kan det bli større enn det da ?
Edit : mye klabb rundt 10,8 her, men svenskene tar oss muligens over snart ?
11 pluss
Har ikke fulgt så veldig mye med i det siste, men hva er status nå? Er alle emisjonsaksjene på bordet?
Mcap på 7 MRD? Gjeld på 40mrd og en flåte verdt 20 mrd?
Tok et lodd på 10.9 bare fordi den er i så fint driv nå.
Det kommer rundt 250 mill nye aksjer over sommeren til bondholdere slik at totalt antall blir ca 1 milliard
Gjelden er vel på ca 20 milliarder
Det er igrun litt det eg der på, nå kjøpte eg jo forsåvidt før drivet kom, men det er det som skjer nå, eg håpet/ tenkte skulle skje.
Norwegian vil jo trulig være litt sånn type folkeaksje fremover som den har vert, så blir det spennende å se hvor høyt den kan draes, er jo forsåvidt en bra høy mcap, å med så mangen aksjer som det er nå, er det kanskje begrenset hvor høyt det kan gå før det vises igjen i resultater.
Men nå åpnes det for flyginger igjen, tenk den dagen nas melder at trafikken har økt med x antall prosenter igjen, det blir gøy, men wg er trolig ute lenge før den tid
Det er ikke sikkert Wizz Airs mageplask bare er godt nytt for flyaksjene
Sterk auksjon, gleder meg til i morgen.
Blir vel store forandringer på listen, og helt sikkert noen store som selger naturligvis
Småinvestorer kaster seg over Norwegian-aksjen igjen: – Har kommet som en kule
Fredriksen tar litt lønn å reduserer litt, naturligvis en del aktivitet på lista
NORWEGIAN AIR: SEB oppgraderer fra selg til kjøp med kursmål NOK 16 etter restruktureringen.
Men det er jo helt nydelig
Sitter dere i ro ?
Fristende å sikre litt på 12 tallet, eller vi 13 utover ?
I think the course will drop a bit after the announcement of traffic figures for May! What do you think?