Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Norwegian - Småprat (NAS) ✈

Skal vel konvertere lånene også før siste ord er sagt? Husker ikke helt når det skulle skje.

Flaggemelding i Norwegian Air Shuttle ASA

Bjørn Kjos på aksjonærlisten i Norwegian

Økte på 10,6

2 Likes

Wizz trekker seg ut, og nas starter å fly igjen, kan det bli større enn det da ? :man_shrugging::norway:

Edit : mye klabb rundt 10,8 her, men svenskene tar oss muligens over snart ?

11 pluss :norway::norway::norway::beers::partying_face:

Har ikke fulgt så veldig mye med i det siste, men hva er status nå? Er alle emisjonsaksjene på bordet?

Mcap på 7 MRD? Gjeld på 40mrd og en flåte verdt 20 mrd?

Tok et lodd på 10.9 bare fordi den er i så fint driv nå.

Det kommer rundt 250 mill nye aksjer over sommeren til bondholdere slik at totalt antall blir ca 1 milliard
Gjelden er vel på ca 20 milliarder

4 Likes

Det er igrun litt det eg der på, nå kjøpte eg jo forsåvidt før drivet kom, men det er det som skjer nå, eg håpet/ tenkte skulle skje.
Norwegian vil jo trulig være litt sånn type folkeaksje fremover som den har vert, så blir det spennende å se hvor høyt den kan draes, er jo forsåvidt en bra høy mcap, å med så mangen aksjer som det er nå, er det kanskje begrenset hvor høyt det kan gå før det vises igjen i resultater.
Men nå åpnes det for flyginger igjen, tenk den dagen nas melder at trafikken har økt med x antall prosenter igjen, det blir gøy, men wg er trolig ute lenge før den tid

1 Like

Det er ikke sikkert Wizz Airs mageplask bare er godt nytt for flyaksjene

1 Like

Sterk auksjon, gleder meg til i morgen.
Blir vel store forandringer på listen, og helt sikkert noen store som selger naturligvis

Småinvestorer kaster seg over Norwegian-aksjen igjen: – Har kommet som en kule

Fredriksen tar litt lønn å reduserer litt, naturligvis en del aktivitet på lista

NORWEGIAN AIR: SEB oppgraderer fra selg til kjøp med kursmål NOK 16 etter restruktureringen.

3 Likes

Men det er jo helt nydelig :beers:

1 Like
1 Like

Sitter dere i ro ?
Fristende å sikre litt på 12 tallet, eller vi 13 utover ?

I think the course will drop a bit after the announcement of traffic figures for May! What do you think?