Ett dansk selskap som omtaler seg som verdensledende innen biologiske løsninger Novozymes | The world leader in biological solutions
Nysgjerrig på dette selskapet og vil lære mer…
Ett dansk selskap som omtaler seg som verdensledende innen biologiske løsninger Novozymes | The world leader in biological solutions
Nysgjerrig på dette selskapet og vil lære mer…
Jeg var aksjonær her for mange år siden. Gikk inn etter å ha lest om løsninger de utviklet for 3. generasjon biofuel, altså fra cellulose. Tror ikke det er det de har lykkes med, men burde selvfølgelig ikke solgt.
Dette ga selvfølgelig fryktelig lite relevant input til en diskusjon, men det doblet i alle fall antall innlegg i tråden
Edit: Ser nå at det de fortsatt tjener mest på er enzymer til vaskemidler. Ikke veldig sexy, men sikkert stabilt og bedre enn mye annet.
Må si at jeg er mest nysgjerrig på bruk av enzymer og mikroorganismer i landbruket. Men fikk ikke helt tak i hva de gjør, hvor langt de har kommet osv.
Det var også noe om bruk av enzymer i mat. Jeg er biologiutdannet og litt over gjennomsnitt interessert i tema. Men hørte først om firmaet for noen dager siden. Derfor jeg fisker litt her for å høre om noen vet noe mer og vil forklare litt.