Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ny chatløsning for Insidere :)

I går la jeg ut en ny chatløsning for Insidere, med en del forbedringer sammenlignet med den gamle:

Nå kan du:

  • Varsle andre brukere med @ (sender de en epost hvis de ikke er pålogget)
  • Bruke emojis som reaksjoner på det som skrives (god help us…)
  • Scrolle bakover i historikk, og søke i tidligere meldinger
  • Gå til første uleste innlegg eller markere alt som lest
  • Starte diskusjoner/tråder (slik Slack funker, hvis du kjenner til den løsningen)
  • Vise chat i større skjerm så du raskt kan bytte mellom kanaler (bruk lenken på toppen av chatboksen)
    … og mye mer.

En smakebit:

Første dagen ble det skrevet over 2000 meldinger i chatten, så tydelig at den falt i smak :slight_smile:

Når du laster chatten åpnes et nytt vindu som logger deg inn med forumkontoen din. På mobil åpnes nå chatten i et nytt vindu. Prøver å få det helt integrert etter hvert :slight_smile:

Vi ses i chatten!

Ikke Insidermedlem enda? Bli det da vel :slight_smile:

5 Likes

Den nye chatten er seriøst digg ass !

2 Likes

Chatten er grave rumpe?
Nå ble jaggu meg jeg også nysgjerrig! :rofl:

Virker bra denne :slight_smile:

1 Like

Hei er det noe innstillinger man kan gjøre slik at man slipper automatisk å få opp chatvindu hele tiden? Sitter på en tablet og slik det er idag er det igrunn veldig forstyrrende og irriterende å måtte velge skjul chatvindu hele tiden.

Skal fikse en mulighet til å deaktivere chat :slightly_smiling_face:

Hvis du vil at chatten ikke skal åpnes automatisk når du laster forumet kan du melde deg inn i denne gruppen. For å skru på igjen er det bare å melde seg ut av gruppa :slight_smile:

Jeg la inn deg i gruppa @skt, og de jeg ser har gitt :+1: på innlegget ditt :wink:

Nå føles det som om jeg ikke har våknet ennå, men hvordan melde seg inn i den gruppen? Finner ingen “meld meg inn”-knapp når jeg følger linken…

Prøv nå :slightly_smiling_face::sweat_smile:

Flott tusen takk Pdx. Nå ligger chatvindu i dvale framtil jeg evt velger å vise det. Veldig mye bedre løsning og mindre masete👍

1 Like