Mulig jeg husker feil, men mener å ha lest det skulle skje den 12. juni…?
Edit:
Fant det!
Det betyr jo at de som benytter ordinære meglere med oppgjør t+2 kan kjøpe i dag og betale med utbyttet som kommer den 12.6.
Er fristet selv, men avventer nok oppdatering av strategien som skal legges frem i forbindelse med 2Q rapporten.
Ser da ut som noen fikk utbytte i dag mtp kursutviklingen
Total Short nå 3.9% dvs ca 13 millioner aksjer, ned fra ca 20 mill aksjer peak tidligere i år
326 mill utbytte utbetales i morgen. Om man antar at 20% skal reinvesteres i aksjen så er det 65 mill. Daglig omsetning i aksjen er typisk 2-4 mill.
Noen som har fått inn utbytte?
Ikke på konto, men kom varsel fra VPS om at det skal komme i dag, så antakeligvis etter kl 12:00.
Ingenting enda
Jeg har fått utbytte hos DNB, men ikke Nordnet ennå.
For de som ikke har bankkonto hos Nordnet, blir utbytte utbetalt til en felles oppgjørskonto 9750 06 21161, og de skriver: “Utbytte blir normalt tilgjengelig første virkedag etter utbetalingsdag for nordiske selskap”. Så da blir ikke utbyttet tilgjengelig hos Nordnet før i morgen antagelig…
EDIT: Fra Nordnet på Shareville i ettermiddag:
Hei!
Jeg stilte spørsmål på ASK-tråden om utbytte, ref. dette innlegget:
Det ble jo diskutert tidligere her på tråden når forslaget om utbytte 1,- / aksje ble kjent. Og at det burde anses som tilbakebetaling av egenkapital, og derfor ikke utløse utbytteskatt.
På mine Nordnet kontoer hvor utbyttet fra Nykode er mottatt, er Transaksjonstype satt som “Tilbakebetaling”. Og det er el i så fall bare fint.
Tenkte høre om det er i overenstemmelse med hva adnre har mottatt?
Hos Nordnet er også GAV redusert med 1,- mens det ikke er det hos DNB. Kanskje det er forsinkelse hos DNB, kan forsøke høre med dem.
EDIT: Det ble slik da?
Nykode fortsetter å presentere data fra VB10.NEO.
Det er vel bare selskapet selv som syns dette er spennende
Fremdeles ingen synlig shortendring siden en minimal justering 11. juni.
Aksjen sank fra midten av juni nedover mot støtten på 1,7 men returnerte opp igjen.
Det er i samsvar med hva investtech skriver:
Det är väl inget nytt ? Samma gammla vanliga ?
Ser når jeg leser igjennom at den hører hjemme på denne tråden
Såvidt jeg kan forstå, så var det ikke veldig mye nytt i posteren som ble presentert i går…
Posteren finnes her
Nei, det er vel ikke så mye nytt. Men studieoppsettet som vel Genentech styrte her høres jo lite meningsfullt ut ettersom det var så langt fremskreden sykdom og også med spredningen på så mange indikasjoner blir det jo ikke lett å få resultater med noen stor forklaringskraft.
Nei - i retrospekt virker det som et ganske meningsløst studieoppsett. Det er mulig at Genentech ville teste om dette kunne være en “magic bullet” eller noe. Nykode har vel hele veien sagt at formålet var å måle hvordan vaksinen genererte immunrespons. Den opprinnelige planen var vel for Genentech å gå videre med studiet gitt at man så tilstrekkelig neoantigen-spesifikk immunrespons… Nykode mener man har sett dette, Genentech mente tydeligvis at dette ikke er interessant nok.
Det var vel heller Roche sentralt som syntes store deler av satsningen på immunterapi området til Genentech var for dyrt eller tregt, det er jo i hvert fall slik jeg tolker det som har kommet av informasjon. Men selvsagt en gedigen skuffelse.
Spørsmålet er jo om noen andre biter på og ønsker å gjøre en bedre og mer målrettet studie på NEO vaksinen.
Oj jobbar dom på sommaren i nykode?