Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Det är väl inget nytt ? Samma gammla vanliga ?

Ser når jeg leser igjennom at den hører hjemme på denne tråden

Såvidt jeg kan forstå, så var det ikke veldig mye nytt i posteren som ble presentert i går…

image

Posteren finnes her

1 Like

Nei, det er vel ikke så mye nytt. Men studieoppsettet som vel Genentech styrte her høres jo lite meningsfullt ut ettersom det var så langt fremskreden sykdom og også med spredningen på så mange indikasjoner blir det jo ikke lett å få resultater med noen stor forklaringskraft.

Nei - i retrospekt virker det som et ganske meningsløst studieoppsett. Det er mulig at Genentech ville teste om dette kunne være en “magic bullet” eller noe. Nykode har vel hele veien sagt at formålet var å måle hvordan vaksinen genererte immunrespons. Den opprinnelige planen var vel for Genentech å gå videre med studiet gitt at man så tilstrekkelig neoantigen-spesifikk immunrespons… Nykode mener man har sett dette, Genentech mente tydeligvis at dette ikke er interessant nok.

Det var vel heller Roche sentralt som syntes store deler av satsningen på immunterapi området til Genentech var for dyrt eller tregt, det er jo i hvert fall slik jeg tolker det som har kommet av informasjon. Men selvsagt en gedigen skuffelse.

Spørsmålet er jo om noen andre biter på og ønsker å gjøre en bedre og mer målrettet studie på NEO vaksinen.

Financial calendar

Oj jobbar dom på sommaren i nykode?:scream:

Nykode Therapeutics – Grant of Share Options

Så basically 4-gangen før opsjonene er in the money…

Fint signal om intet annet :sweat_smile:

1 Like

Hvordan havner strike prisen på 7 egentlig? Kommer det fra et avrundet cirka snitt av “nye” og nå “gamle” kansellerte opsjoner?