Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Her er du sterk

1 Like

Noen som har oppdaget at Regeneron har komt opp som partnership under autoimmune delen på pipeline på websidene til nykode.
En feil som ikke skulle komme ut enda, eller bare noen som har blingsa på webupdate?

1 Like

Nei, det har jeg ikke lagt merke til før. Mistenker at det kan være en liten feil, de har jo tidligere sagt at Regenron «bare» har 5 program. Men kanskje det kommer noe nytt nå på JP Morgan som er neste uke om jeg husker riktig.

image

Financial reports and presentations - Nykode

1 Like

Der var Regeneron borte fra Autoimmune igjen, om det var en miss eller ikke må en vente og se.

5 Likes

Kanskje noen fra Nykode leser TI ?

1 Like

Sånne ting som gjør aksjeforum spennende :stuck_out_tongue:

Heheh, nice find. Blir interessant å følge videre.

1 Like

Ihvertfall en stor aksjonær fra en stiftelse som er flittig leser.

1 Like

Generelt sett vil jeg tro at de fleste biotekene på Oslo Børs som vi er relevante for har representanter som holder øye med stemninga her inne :slight_smile:

1 Like
5 Likes

Noen nye/positive nyheter som kom i natt?

Holder en mini posisjon long og ønsker å lære. Starter ganske fra scratch med kunnskap :slight_smile:

Er ikke en arena for store news, men primært en arena for å vise seg frem for nye (institusjonelle) investorer.
Bli derfor ikke skuffet om alt er «old» news.

2 Likes

Så vidt jeg kan se ingen store endringer fra forrige presentasjon, derfor heller ingen børsmelding antar jeg. Men noen endringer er det man eventuelt kan bite seg merke i:

Ny slide som viser at strategien å bevege seg mot tidligere stadier av kreft fremover i tid. Vil gi større pasientgrupper og forhåpentligvis større sjanse for at pasientene får bedre sjanse til å overleve.

Flere nye slides på autoimmunitet, og flere av grafene viser data med lengre observasjonsperioder. Og disse pre-kliniske dataene ser i mitt utrente øye ut til å være lovende. Og autoimmune sykdommer er jo et hot område som dessverre for mange vokser, så kanskje et viktig “selling-point” for nye investorer?

3 Likes

JPM er utelukkende en investorkonferanse, ikke vanlig med noen vitenskapelige news der.

2 Likes

Et profylaktisk design på denne musemodellen da? Det er vel neppe tanken når man går over til mennesker?

Kommentaren om tidligere stadier var relatert til kreft.

Nei, var denne jeg tenkte på:

Det er et design som virker optimalisert for å vise effekt, men ikke er så relevant i en klinisk setting.