Det skal være 2,6 trilliarder og ikke milliarder.
De har store team med leger som jobber sammen med finansanalytikere og forvaltere.
Ikke la dere lure av at de er gigantiske og innvesterer i det meste.
Fredly og Haaland plukker opp 1,7 mill post nedsalget til Voldberg. Blir vel fort litt bjellesau tendenser i morgen da
Var står de ?
Tja, Fredly er bare ute 10-20% og er ingen biotekinvestor sånn jeg «kjenner» hans adferd i markedet.
Men for all del jeg tror jo ikke det er feil å være long.
Det er vel bedre enn å ha Voldberg som blir tvangssolgt i ny og ne
Jo, det er vel for så vidt sant. Men jeg hadde helst ønsket meg nye langsiktige investorer, Voldberg har jo vært langsiktig (7-8 år), men dessverre belånt.
Kortsiktige investorer skaper likviditet i aksjen, som er helt fundamentalt for en sunn aksje. Man trenger de og!
Hvilken type oppføring er det egentlig som kommer opp i nordnet når man søker på nykode?
Må være denne:
Aldri brukt den eller sett noe på den
Mest bjellesauete kursreaksjonen jeg har sett😂
Tror ikke det er noe som har noen relevans for norske investorer overhodet, var bare litt nysgjerrig på hva den type oppføring heter.
ADS er det jo ikke.
Fra Geir Holom ref dagens artikkel i FA:
– Før jul var jeg i kontakt med Regeneron, og de sa at det kommer nyheter på samarbeidet med Nykode i første halvår 2024. Vi forventer at de gir et innblikk i planene videre for det samarbeidet. Vi tror det kan være positivt for Nykode.
Er så flott når en analytiker blir foret med innsideinfo som han kan viderbringe til mange eller få markedsaktører ettersom det passer seg.
Personlig liker jeg best når de uttaler seg om “spekulasjoner / rykter” om kapitalinnhenting.
Egil sitter å kjeder seg med Pillage 3 sine penger🙃
Definisjonen av innsideinformasjon er vel som dette:
”Med innsideinformasjon menes presise opplysninger om de finansielle instrumentene, utstederen av disse eller andre forhold som er egnet til å påvirke kursen på de finansielle instrumentene eller tilknyttede finansielle instrumenter merkbart, og som ikke er offentlig tilgjengelig eller allment kjent i markedet.”
Og informasjon om at det kommer nyheter om et utviklingen i et samarbeid som man ikke vet om blir positivt eller negativt, eller på noen annen måte vet omfanget av eller økonomien i er nok IKKE definert som presis informasjon eller egnet til å påvirke kursen. I tillegg er det vel ikke akkurat overraskende at det snart må skje noe rundt dette samarbeidet som tross alt har holdt på en god stund.
At informasjonen ikke burde vært gitt fra Regeneron på den måten er en annen sak, men det er altså ikke sånn at all konfidensiell/proprietær informasjon er innsideinformasjon. Hadde der for vært greit om man ikke brukte det begrepet i utide.