Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Jeg stusset også litt over dette, så jeg hørte podcasten på nytt og hun sier “topp 5 amerikanske toppinvestorer innenfor biotek”. Så det er mulig at hun mener målt i dollar investert i biotek og ikke spesialistinvestor/VC-biotek/crossover-spesialist som jeg tenkte.

1 Like

Vi kan i alle fall konkludere med det :wink:

4 Likes

“Statistikk” basert på knappe to måneders M&A aktivitet, er litt tynt og skulle man gått etter listen der hadde det f eks vært bedre å få inn hedgefondet Viking til Halvorsen på eiersiden.
:man_shrugging:

Forventer litt mer av deg @Fornybar

Ikke gjør det det da

Fint at du poster, men jeg ville vært forsiktig med å betale USD 500,- for den rapporten. Ser ut til å være datagenerert og ikke basert på innsikt i selskapet.

De “avslører” jo også en del av svaret på hva LOA er ved at de antar at det er bare 35 % sjanse for at de går videre til en fase III. Så resten av analysen kan man nok anta at bare er basert på hva som er vanlig sannsynlighet for å gå videre fra hvert steg.

Her ingressen for de som ikke klikker videre: " VB-1016 is under clinical development by Nykode Therapeutics and currently in Phase II for Cervical Cancer. According to GlobalData, Phase II drugs for Cervical Cancer have a 35% phase transition success rate (PTSR) indication benchmark for progressing into Phase III. GlobalData’s report assesses how VB-1016’s drug-specific PTSR and Likelihood of Approval (LoA) scores compare to the indication benchmarks. "

3 Likes

VB1016 blir nok godkjent før fase III studiet gjennomføres under “accelerated approval”.

  • ingen / marginale bivirkninger
  • vesentlig forbedring i overlevelse i den delen av pasientgruppen man har kommunisert at skal omfattes av registrational study.

https://www.lilly.com/news/stories/accelerated-approval-get-needed-treatments-patients

1 Like

Här Skjer de absolut inget om dagen

Må snart snu nå, faller på lavt volum hver dag.

Helt korrekt , men inga news ingenting kommer här

Gikk et kryss på 1,7 mill aksjer i dag på 16,65 så noen kjøper og noen selger :slight_smile:

KAN ha vært enda et tvangssalg det. Ikke utypisk at det pøses på med aksjer i markedet. Så samler en megler kjøpere til å ta i mot resten i en stor bolk. Kan ha vært bunnen for denne gangen :man_shrugging:

Helt fryktelig kursutvikling i det siste.

1 Like

Det skal være 2,6 trilliarder og ikke milliarder.
De har store team med leger som jobber sammen med finansanalytikere og forvaltere.
Ikke la dere lure av at de er gigantiske og innvesterer i det meste.

2 Likes
1 Like

Fredly og Haaland plukker opp 1,7 mill post nedsalget til Voldberg. Blir vel fort litt bjellesau tendenser i morgen da :slight_smile:

3 Likes

Var står de ?

Tja, Fredly er bare ute 10-20% og er ingen biotekinvestor sånn jeg «kjenner» hans adferd i markedet.
Men for all del jeg tror jo ikke det er feil å være long.

Det er vel bedre enn å ha Voldberg som blir tvangssolgt i ny og ne :slight_smile:

Jo, det er vel for så vidt sant. Men jeg hadde helst ønsket meg nye langsiktige investorer, Voldberg har jo vært langsiktig (7-8 år), men dessverre belånt.

Kortsiktige investorer skaper likviditet i aksjen, som er helt fundamentalt for en sunn aksje. Man trenger de og!