Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

I følge q4 rapporten:“Other non-current receivables were USD 31.9 million (USD 0.0 million). The increase mainly reflects the NOK 325 million (USD 29.0 million) payment to the Norwegian Tax
Authorities in the fourth quarter of 2023 following their negative decision”: Så beholdningen på USD 163 mill må være etter at betaling har funnet sted

2 Likes

Ja så det nå, enig

Det er en veldig sunn kasse de sitter på

1 Like

Er det Vatne som selger her pga emisjon i ASA?

Det var det ikke, flere fond med DNB i spissen som selger på onsdag med q4 tallene.

Ja men de svir av ca 200 mill i kvartalet og 2 år går fort

Generelt sett er 12 måneder runway det minste et biotech bør ha når de sikrer finansiering, så det er sant at det ikke er astronomisk kasse de har. Bedre enn mange er det.

Hvor får du det fra at de «svir av» 200 mill i kvartalet fra?


Greit at man ikke liker selskapet men tall, er tall :man_shrugging:

4 Likes

Du har rett jeg hadde fått oppfatning av at cost var 19 mill us. Det var det ikke. Forøvrig har jeg ikke noe forhold til N nå.

Nykode Therapeutics - Mandatory notification of acquisition of shares by primary insider

4 Likes

Veldig bra, men jeg håper IR arbeidet jobber på med full styrke. Bør være mulig å få skapt momentum oppover herfra. Har dessverre ikke selv handlingsrom til å kjøpe mer nå :man_shrugging:

Hör måste de komma news snart , varit tyst i flera månader 🥲

DNB sine fond låner vel ut aksjer til short, og dagens kursutvikling kan vel fort vekk være resultatet av at det shortselges aksjer :man_shrugging:

@safin Det var 4Q2023 resultater på torsdag, så jeg ville vel ikke holdt pusten i vente på nyheter denne uken. Men de lovet to oppdateringer i 1Q og det er jo nå i mars.

1 Like


https://www.abstractsonline.com/pp8/#!/20272/presentation/5975

12 Likes

Takk for at du deler, jeg hadde ikke denne på radaren!

Kan någon förklara vad vi väntar i q1 ?

Du har lest kvartalsrapporten/presentasjonen ?

Side 22 av 4Q23 presentasjonen.

Alle børsnoterte selskaper har en event de kaller kvartalspresentasjon. Og på disse kvartalspresentasjonene er det det vanlig at selskapene gir og oppdaterer hva de guider på fremover i tid. Disse kvartalspresentasjonene finnes alltid på selskapenes hjemmesider. Nykode sin er www.nykode.com

Edit: Ser @Boms gjorde det for deg, så slapp du å gjøre det selv. Men da vet du det til neste gang

Edit 2: Skjønner at mitt småspydige forsøk på å fortelle at det kan være greit at man oppsøker SÅ tilgjengelig informasjon selv, før man spør andre, feilet

1 Like

Tack folkens :pray::blush: och detta kommer innan mai ?

1Q betyr faktisk første kvartal her i Norge og det slutter 31. mars :man_shrugging:

kan komme data hvilke dag som helst nå. spennende cervical studie.

1 Like