Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Det er ingen ønsketenking fra min side, men Ultimovacs har vel mer enn 1 studie pågående antar jeg?

NYKD har gjort veldig mye rett og har sunn økonomi, og gode partnere. Kompetanse til å vurdere rasjonale bak de øvrige prosjektene til Ulimovacs bør de også ha. Det fremførbare underskuddet til selskapet vil jo også kunne ha en verdi om NYKD skulle begynne å tjene store summer i fremtiden, og så lenge begge selskapene er innen samme bransje burde ikke skattemyndighetene sette seg på bakbeina her.

Har vel liten tro på at noe slikt vil skje, men dette er vel et diskusjonsforum og det var bare en tanke som slo meg.

Er dette overordnet om teknologien deres?

Nykode Therapeutics - Mandatory notification of acquisition of shares by primary insider

8 Likes

När man köper aktier som insider så borde man väl ha bra koll på sällskapet ?

Ja den som ikke tar det som et godt tegn er i beste fall veldig blind

Jeg laster opp det som er mulig

Valgte a øke her i dagtidlig, har stor tru på selskapet

Nykode Therapeutics - Mandatory notification of acquisition of shares by primary insider

8 Likes

Väldigt bra :slight_smile: dom lastar på Bunn …

Et viktig poeng som belyses godt fra Ultimovacs og som også gjelder Nykode er forskjellen mellom å bruke historiske kontroller vs det å ha en randomisert kontrollarm.

Historiske kontroller har mye mindre verdi enn en prospektiv randomisert kontrollarm.

Det samme kan argumentere for «immunrespons». Å vise til immunrespons slik som økning av CD8+ celler forårsaket av en peptidvaksine har igjen å vise klinisk nytte.

Just saying.

6 Likes

Slik kurs messigt tror jeg vi skal opp igjen over 17kr på kort sikt.
Det er heller ingen fare for emi, da de har rikelig med cash på bok. Liten gnist her så bør den fort gå 15-20%

Trur eg traff bra ,kjøpte meg inn på 14,08 i går.Innside kjøpe er bra​:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

2 Likes
1 Like

Var ikke han fastlege på Nordstrand ?

Og hvor mye kredibilitet har egentlig han som biotek analytiker🤣 Kjøpeanbefalingene hans ser ikke særlig pene ut

5 Likes

Han är en tulling som gissar på allt som vanligt :slight_smile: samma med oss människor ,
Hade han vetat så hade han varit Dubai bling bling

Vi har vel sett opp til flere gange de siste årene at det er ingen som vet noe som helst når det gjelder biotek. Det blir gjetning ja.

Skulle det komme oppdaterte OS data denne mnd @Boms ?

Måste jo vara botten detta , annars förstår jag ingenting

teknisk ser den ut som som skal ned til lav 13 tallet.