Nykode vil presentere detaljerte data i en fremtidig vitenskapelig publikasjon og på en kommende konferanse, opplyser selskapet.
Vet någon när detta är ?
Nykode vil presentere detaljerte data i en fremtidig vitenskapelig publikasjon og på en kommende konferanse, opplyser selskapet.
Vet någon när detta är ?
Jeg har notert meg at det er en presentasjon 10. april, men husker ikke i farten hvor det er.
Edit: Regner ikke med at dette kommer til å få all verdens oppmerksomhet og er vel ikke akkurat noen nyhet heller.
Den var det ja.
American Association for Cancer Research (AACR), taking place April 5-10, 2024, in San Diego, CA.
Ser ULTI gikk opp nye 15% i dag på at de delta samme sted(?), mens NYKODE fortsetter ned. Business as usual altså…
Ulti er traderstyrt atm, ikke noe fundamentalt positivt som har skjedd der
Du mener NYKD ikke er tradingstyrt? Har vel vert mange innside kjøp siste tiden og kan vel ikke si at det er komt noe negative nyheter heller, men likevel er kursen nesten tilbake til start da nykd ble børsnotert.
Akkurat det jeg sier ja
Folk må slutte å linke til disse “analysene” som er laget av AI og/eller indiske analysefabrikker
Dette er nok en mer eller mindre datagenerert rapport uten noe større verdi.
De avslører seg ved at de inkluderer både Vaccibody og Nykode blant aktørene:
Har dom ikke en presentation imorgon i usa ?
Det er nok bare en poster, hvis det er denne du tenker på:
https://www.abstractsonline.com/pp8/#!/20272/presentation/5975
Men hvem vet, kanskje den får noe oppmerksomhet
Denne kursutviklingen er jo begredelige saker. Er det slik at alle bare venter på at Vatne må selge?
Virker som Vatne har fått orden nå, er mer retail og fond som selger. SEB har solgt/lånt ut 200k 11,12 og 16, de kjøpte seg opp i hele 2022/23 så kanskje pga den esg indeks utgangen.
Takk for at du la det ut, jeg sjekket siden i går uten å se noe nytt!
mRNA kan jo bli en teknologi de utlisensierer, kursen trenger i hvert fall en trigger. Dagens kursnivå er i hvert fall i mine øyne sørgelig lavt.