Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Ettersom dette bare er pre-kliniske data, tipper jeg at dette forsøk som viser bruk på både mRNA og DNA vaksiner. :man_shrugging: Hintet jeg baserer det på ligger i tittelen på foredraget som ikke kom med i den første posten.
image

Något som fått med sig vad som blev presenterat idag?

Denne ligger nå ute på deres webside:

Ser ut som om det er kun fokus på NEO vaksinen, og en blanding av kliniske resultater for DNA vaksinen og pre-klinisk for en mRNA vaksine. Noen dyp tolkning skal nok andre med bedre utdannelse innen faget enn meg gjøre.

6 Likes

Nykode Therapeutics følger fast-to-market-strategi for HPV16-målrettet kreftvaksine 2. mai 2024 | Catherine Shaffer NEW YORK – Nykode Therapeutics forfølger en rask-til-markedsstrategi for sin HPV16-målrettede vaksine mot avansert livmorhalskreft, men firmaet mener at deres vaksiner potensielt kan behandle pre-malign til sent stadium sykdom i flere tumortyper. https://www.precisionmedicineonline.com/precision-oncology/nykode-therapeutics-pursuing-fast-market-strategy-hpv16-targeted-cancer-vaccine.

1 Like

Nykode Therapeutics – invitation to Q1 2024 financial results presentation

12.05.24 – Nykode Therapeutics – Aksjefrue.no

NYKD sett fra TA perspektiv

Nykd nevnt i slutten av artikkelen.

1 Like

Nykode Therapeutics - Quarterly report Q1 2024

Nykode Therapeutics Announces Clinical Collaboration with MSD to Evaluate VB10.16 in Combination with KEYTRUDA® (pembrolizumab) in Patients with HPV16-Positive High-Risk Locally Advanced Cervical Cancer

3 Likes

Sponsing av KEYTRUDA til forsøk med VB10.16 til pasienter som får både Keytruda/pebrolizumab og kjemoterapi er helt klart et lyspunkt. At MSD synes dette er interessant er jo en liten validering av det Nykode holder med på i denne indikasjonen.

Ellers så er det jo to eventer i Q2 som vi får vente litt til på som kan gi håp om at det skjer noe i aksjen snart :crossed_fingers:

6 Likes

VB-C-04 er altså i pasienter som ikke responderte på PD-1 hemmer. At de nå får en ny studie (VB-C-05) som forsøkes sammen med PD-1 hemmer i pasienter som er naive for dette kompletterer deres forsøk i denne kreftformen :+1:

Men det mangler en del info her synes jeg. Hvor stor er den? Er den randomiset? Når er den planlagt startet? Når er den planlagt å lese av? Man skulle jo tro at disse tingene allerede er bestemt i samråd med MSD?

1 Like

6 Likes

Presentasjonen ligger nå ute og webcast starter om 1 minutt:

Vatne fortsetter dumpingen, 1mill reduksjon

Kjipt å bli skvist ut av aksjen på disse bunnkursene. Håper det ikke er for mye gearing i aksjen nå.

Han är väl konk

Håper det ikke er så ille, for jeg ønsker ingen den skjebnen selv om det alltid er en risk for de som spiller høyt.

Det ser ut som om dette er tvangssalg som gjennomføres i regi av DNB. 1 mill aksjer overføres til DNB Markets som deretter prøver å bli kvitt dem - enten direkte til kunder eller over børs. Mønsteret var det samme ved forrige salg av 1 mill aksjer…

15.05.2024: Vatne Equity: -1.000.000 aksjer → DNB Markets Aksjehandel og analyse: +~554.000 aksjer
07.05.2024: Vatne Equity: -1.000.000 aksjer → DNB Markets Meglerkonto innland: + ~621.000

1 Like

Tviler på mr Vatne er i skvis, lettere å selge dette antallet til DNB, for en % lavere enn sluttkurs for så at de meglerene selger de ut igjen.