Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

https://m.soundcloud.com/user-972208711/episode-307

Radforsk podcast med Nykode som gjest. Kom idag :+1:

1 Like

Agnete nevner en deal, se link, som ble gjort på autoimmune, ganske interessant da dette også sier noe om potensiale som nykd har med sin plattform. Er det neste trigger, nytt partnerskap?

1 Like
  • Skulle Radforsk NYKD være på engelsk?
  • Nei, norsk/dansk er greit

0 stemmegivere

Han anbefaler Nykode :+1:

10. Hvis du hadde fått aksjer for 1 million i et hvilket som helst selskap på Oslo Børs, hvilket selskap ville du ha valgt og hvorfor?

– Nykode. De har kommet langt innenfor vaksiner av kreft og autoimmune sykdommer, og aksjen er i tillegg hamret ned og fremstår attraktivt priset.

2 Likes
2 Likes

Det er verdt å merke seg at Agnete Fredriksen sa på Radium-podcasten at musemodellen for MS er en slags standard i fagfeltet for preklinisk testing. Og at det ikke nødvendigvis betyr at det er MS som vil være deres første satsning innen autoimmunitet.

1 Like

Nykode Therapeutics - Grant of share options

får litt pisk i dag:(

Vanskelig å forstå hvorfor, men bransjen er vel litt «out-of-favour» her hjemme.

Virker ellers som om den siste VB10.16 studien nå går som den skal, åpnes nye sites ved store sykehus i godt tempo.
https://clinicaltrials.gov/study/NCT06099418

1 Like

økte litt nå

Ble jo sagt at regeneron skulle komme med oppdatering første halvår. Noen som har mer info om dette? Er vel litt på overtid

Jeg tror aldri Nykode har tidfestet det, men Holom i DNB skrev vel at han forventet det for 6-7 måneder siden om jeg husker riktig.

1 Like

Vatne som selger seg ut privat??

Vil tro det, fyller på nedover jeg :muscle:

da fylte eg også på ein del,tvi tvi

Vatne solgte vel sine private aksjer 17-18.06 så de er allerede tomme.
Kanskje SP CAPITAL 22 som kaster sine siste aksjer? Har vert på selgeren en stund.

Har dei stor beholdning?

Nei, hadde 300k igjen på tirsdags liste.

1 Like

Noen som kan gi tre - fire fornuftige forklaringer til at selskapet kan forsvare en prising på fire milliarder?

Hva er evt triggere neste 6 - 12 mnd?

Selskapet har jo meldt en del ting siste 12 mnd uten at det har evnet å løfte kursen, så fint å kunne få forståelse for noe som faktisk kan forventes å ha en impact dersom utfallet blir som ønsket / håpet. Noe substansielt bør jo ligge bak de fire milliardene, de gjorde en emisjon for seks mnd siden, så det renner ikke over med cash grunnet dealene som er inngått virker det som.