Hmmm får en del juling
Utifra listene solgte Radforsk 250k, mulig det skaper litt usikkerhet ?
Trenger vel penger
Jepp, men personlig lurer jeg på om de trenger mer?
Trodde eg gjor et godt kjøp på 12,40 skulle venta litt,voldsomt salgspress
Kan være at de evig belånte aksjonærene i NYKD må ut med mer aksjer når den øvrige porteføljen får seg en smekk og megler ber om enten påfyll av penger eller reduksjon av posisjonene.
Å få ned snittet er bra i seg selv om du er langsiktig, man klarer som regel ikke å treffe bunn og topp
Nesten ikke til å tro at aksjen handles på 11-tallet.Hadde gleden av å være med fra 6 til 80 kr, solgte alt i intervallet 75-80. Rart å se kursen nærmer seg ensifret. Selv om jeg ikke investerer i biotekaksjer lenger heier jeg på Nykode. Særlig nå som de ser ut til å være last man standing i Radforsk- sfæren. Synd om Radforsk selger seg ned nå. Jeg luftet nedsalg/rebalansering med Jonas for flere år siden da kursen var flere ganger dagens kurs. Nykode utgjorde en veldig stor andel av verdiene slik at en viss rebalansering gav mening. Det ble ikke gjort. Det er uansett vann under broa nå.
Viser de til i noen grad særlig overbevisende klinisk POC da for VB 20 NEO OG VB 10.16
Selskapet mener ihvertfall det selv for VB 10.16 " Updated C-02 survival data support the accelerated development of VB10.16, including the potential US pivotal trial C-04 in recurrent or metastatic cervical cancer, and advancing of the program into earlier stages of cervical cancer and expanding into head and neck cancer."
Valideringen av teknologien gjennom 2 store avtaler var iallefall viktig for meg da jeg eide aksjen. Vaccibody var selskapet som leverte avtaler mens andre Radforsk selskaper bare snakket om det. Virker som om det har gått tregere etter navnebytte til Nykode men jeg følger altså ikke sektoren tett lengre.
Overbevisende nok for to store biotech selskaper til å gjøre en avtale
Rekner med det er Radforsk som fortsetter nedsalget
Short i Nykode,satt i går?
Satt over lengre tid, men gikk over 0,5% i går… de er neppe alene om den shorten
Hater shorting av aksjer i biotek - aldri et godt tegn.
Hvem låner ut? Lars Nilsen og Borgen? Er ikke så mange av de store som har redusert
Sjelden godt tegn med shorting,spent på utviklingen her
Radforsk kvitter seg med 300 k aksjer til. Føler det er noe på gang…