Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Omsatt 5300 stk mellom 95 og 99 idag.

2 Likes

Når vil denne være mulig å handle på børs?

Godt spørsmål, men dette finnes det ikke noe svar på enda da det ikke er søkt om opptak til børsnotering verken her i Oslo eller andre steder.

Er jo tatt opp på NOTC i går, som postet tidligere på tråden og sist omsatt, kjøp, salg, volum mm kan følges med på her:

https://www.notc.no/eng

Har letat men vart finner man kursen förutom på notc.no finns den på Nordnet som uppdateras oftare ?

Nordnet har sagt at de jobber med å få inn NOTC listen igjen, de har hatt den tidligere. Send dem gjerne en mail/ring så de får litt fortgang. Ellers så har visstnok Pareto dette tilgjengelig i sitt system.

Hvordan er kurtasjen på denne listen kontra slik det har vært?
Det blir fort noen tusen i kurtasje unotert dersom man er inne med litt. Men med den reisen vacci har hatt så bryr ikke selgerne seg om det. Men traderne liker vel ikke så høy kurtasje. Men målet er kanskje ikke å få inn tradere heller da.

Nordnet har 0,2 % med minimum 199 kr. Meglerhusene varierer vel mellom 0,2 % og 0,5 %, så det er ikke akkurat egnet for daytrading. Målet fra selskapet sin side er garantert ikke å få inn kortsiktige tradere. Tanken er vel å få litt mer transparens i kursbilde fra flere meglere og også bruke NOTC som en kommunikasjonskanal.

2 Likes

Vaccibody stiger 4% idag til kr 100. Omsatt ca 50 000 aksjer.

4 Likes

Det har vært en presentasjon hos ABG i dag som sikkert har dratt opp interessen igjen :chart_with_upwards_trend: :+1:

Viser NOTC idag at det er omsatt over 2 mill aksjer til kurs 100, eller misforstår jeg?

Det ble omsatt 2 mill aksjer på 96,- kroner, mesteparten av de 83.000 øvrige aksjene ble omsatt på 100,- etter de opplysningene jeg har.

1 Like

4 Likes

Solid handel her, hvor ofte får man sjekket aksjonærlister her skal tro?

Ath 102 kr​:grinning::+1:

2 Likes

:muscle::muscle: volym ?

En elendig biotechdag på børsen, men Vaccibody bare dundrer videre

ATH 105,- nå :slight_smile:

Kjøp/salg 102/110

@Erna mfl, kanskje dere bør gå i dere selv og innse at Vaccibody ikke er “pumpet opp” i gråmarkedet? SOm jeg har sagt gjentatte ganger, Vaccibody er i samme divisjon som Moderna og BioNTech og disse prises til 40-60 mrd kroner, så et stykke å gå på for Vaccibody :slight_smile:

1 Like

Du finner oppdaterte kurser og omsetning oppdatert her kl 16:31
https://www.notc.no/

Jeg har ikke kommentert så mye på Vaccibody, men er veldig uenig i at Vaccibody i det hele tatt er i samme divisjon som Moderna og BioNTech. Neon Therapeutics er liker for meg. De har MCAP på $43.38M så tolk det hvordan man vil. Just my 2 cent.

1 Like

Ser du da på teknologien, pipeline med forsøk eller resultatene som er presentert?