Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

ATH 95,- i dag.

2 Likes

Styrelederen stepper ned og Anders Tuv tar over. Vi for ønske han lykke til! :blush:

2 Likes

Bli omsatt på 98,- i dag.

3 Likes

Kilde? Prata med artic idag 92 nok

Arctic omsatte på 95,- i går, men jeg har ikke hørt noe derfra i dag. Men dette er jo ulempen med unoterte aksjer :man_shrugging:

Någon som vet något nytt om vaccibody? När skulle nästa uppdatering komma?

Vet något om kursen omsättningen? Försökte få tag i Arctic idag men inget svar!
Förra tisdagen var de på 92 :slight_smile:

nåh, du har vel oversikt tenker jeg :wink:

1 Like

De sitter og jobber på meglerbordet til Arctic så jeg ville ringt en gang til :telephone_receiver: :telephone_receiver: :telephone_receiver:

1 Like

Sikre kilder sier at det omsider har kommet en analyse fra Arctic på selskapet. Target pris etter den sedvanlige justeringen LOA er på 132 NOK per aksje.

Inspirert av analysen ble det handlet for fornuftige volumer på 100,- hos minst to forskjellige meglerhus. Så det var en milepæl for oss som har fulgt selskapet lenge :chart_with_upwards_trend::+1:

3 Likes

Takk for den gledelige opplysningen, Boms. Er vel en del av kritkerne her på forum som bør gå litt i seg selv. Vaccibody er aktså ikke pumpet opp på luft. Her ligger det betydelig verdier. Nærmere bestemt 7,3 millarder skal vi tro Arctic.

Blir utrolig spennende å følge selskapet videre. Blir dette brekkstang for notering feks på Nasdaq eller venter de til neste dataslipp, evnt nyheter rundt partnere etc.

1 Like

3 Likes

Godt nytt. Nå blir det enklere for småsparere å handle i aksjen.

1 Like

Vi må vel vente helt til 16.30 før NOTC listen kommer ut. Eller har noen hørt omsatt kurs idag?

Det er visstnok omsatt over 500k aksjer i en transaksjon ved åpning i dag på 96,-. Bid/Ask er nå 94/100.

Ikke den beste dagen for biotek aksjer så det blir spennende å følge med. :chart_with_upwards_trend: :chart_with_downwards_trend: :man_shrugging:

1 Like

Siste omsatt i Vaccibody er NOK 100 .

10:20:25 100,00 1 000

2 Likes

Dette må vel gå under kategorien: “meget bestått” på en slik dag. :slight_smile:

1 Like

Ja, det var jo ellers en grusom biotek dag.

Tror ellers det burde nærme seg tiden for at vi kan få en ny oppdatering på respons fra de første pasientene og FPD i Roche kombinasjonsstudien, så det er nok litt som kan støtte aksjen fremover på nyhetssiden.

Siden virusfrykten og mulige løsninger nevnes i «alle andre biotekaksjer» så tar jeg med denne som kanskje kan være av interesse:

Siste omsatt 99,-

volum?