Ja, enig, synes den sterk ut nå og fundamentalt backet av bra fond og to innsidekjøp.
Når Stuffer kjøper da selger du ikke!
Ja, enig, synes den sterk ut nå og fundamentalt backet av bra fond og to innsidekjøp.
Når Stuffer kjøper da selger du ikke!
Dagens lister viser at det ikke var noen inndekning fra GSA Capital i går, hva som har skjedd i dag vet man jo ikke men sannsynligheten for shortinndekning er jo redusert.
Oppgangen trenger ikke være mer avansert en fundamentalt billig og teknisk analyse taler for oppgang (selv om mange stadig mener TA ikke virker på biotek).
Jeg er nok blant de som ikke tror på TA i aksjer.
Men jeg er jo som aksjonær enig at aksjen fundamentalt sett er interessant og jeg kommer ikke til å selge noe før det i verste fall kommer studier som viser at teknologien ikke virker.
Oppgangen kan jo også komme av at den som flagget 5% nylig fortsetter å kjøpe mye?
Eller bare saueflokkmentalitet. Er fort slik med disse aksjene. Enten vil ingen ha de eller så skal alle ha de 
Kristian Falnes ny på listen med 900 000 aksjer.
Hva mener du her?
At jeg ikke gjør så mange slutninger for TA for øyeblikket her. Må ha litt mer tid inn først. 
Det interessante her er jo hvem som kjører bussen…
Fordi? Har jo vært priset til mindre enn de har på kontoen.
Dersom man ved brudd opp fra enn bunn skal bekymre seg over hvem andre som kjøper aksjer så vil man jo igrunnen aldri få oppleve gevinst i noe.
De pengene skal jo brukes opp på forskning som BP har dropped dead, så hvilken rolle spiller det egentlig?
Akkurat ja…. Pleier spille ganske stor rolle ved kursoppgang. De andre småtassene får man som regel en emisjon i fanget ved kursstigning. Vil si den sjansen er mindre her.
Dette er vel en kursoppgang uten noe substans? Det ender jo ofte i bratt nedtur når traderne er fornøyd.
Derfor jeg også lurte på hvem som kjørte bussen. Er nok en en lur aktør som har funnet seg et leketøy han kan herje litt med
Biotektrenden er opp globalt dette året. Vil si denne har fått ufortjent mye juling. Min inngang var mer TA-basert, men skadet ikke å se at selskapet var priset så mye lavere enn cash når jeg gikk inn. Vi har delte meninger om hvorfor bp avsluttet samarbeidet.
Men studien de satser på nå er den samme som lokket meg inn i Vaccibody i 2017. Har ikke mindre tro på den denne gang. Men er biotek, så selvsagt aldri feil å ta gevinst uansett hva slags selskap det er.
Ufortjent? Selskapet er jo nærmest blitt skrotet. Det eneste de har å slå i bordet med er cash
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Har brukt ca 2-3 minutter. Såpass kan jeg avse til en trå som brått blir rødglødende. Blir alltid nyskjerrig på om det er luft eller substans bak en heftig oppgang.
Beklager bryderiet
Hehe
Neida du er hjertelig velkommen til å komme med hva det måtte være. Synes for øvrig ikke at tråden er i nærheten av rødglødende. Hvor mange er det som kommenterer?
Biotektråder pleier på fascinerende vis å være rødglødene først etter en topp er nådd og på vei nedover. Investorene kommer som regel fra toppen og ned, ikke bunnen og opp