Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Nykode omtalt i dagens Radium podcast, fra ca. 10 min:

https://podcastaddict.com/radium/episode/209044231

Gjør de det?

Solid lite byks de har hatt, får se om det holder da.

Edit:
7 dager senere, sylfrekk bounce på 200 dagers snitt

1 Like

Spørs om ikke aksjen løftes litt av M&A og rykter innenfor feltet…

Moderna ryktes å være i dialog med en eller flere BP-selskaper og Novartis kjøpte nettopp Avidity Biosciences for 12 mrd USD.

Edit:

Tror ikke det smitter over på biotek i Norge dessverre.

Beste eksempelet er jo Oncoinvent. Glodhett felt, men norske aktører nyter ikke godt av hypen i sektoren.

Det har du nok rett i. Capital Group har midlertid handlet en del i det siste, så er jo noen utlendinger som følger med - uten at man skal legge noe mer i det

Nykode Therapeutics Strengthens Intellectual Property Portfolio with New U.S. Patent for the Neoantigen Selection Method for VB10.NEO, Nykode’s Individualized Neoantigen Therapy

1 Like

Ikke gale!

Opp 10% på patent-nyhet? :sweat_smile:

Like oppsiktsvekkende som at den faller 10% uten nyheter…

Det er vel kanskje noen som tenker at NEO sporet ikke er helt steindødt🤷‍♂️

Hvem har sagt at det er dødt? Ekspertisen her inne?

Dette er vel i tråd med Outlook i siste presentasjon fra 9.10: “Strengthening VB10.NEO as ideal INT”

Reaksjonen i markedet når Genentech avbrøt samarbeidet tilsa vel egentlig at investorene anså det for dødt. Jeg reduserte vel også min egen forventning, men stoler jo på Fredriksen så jeg har selv beholdt et håp.

1 Like

I Ultimovacs stolte man på Gjelsten…

Man stolte vel bare på Gjelsten med hensyn til finansiering og at investeringen hans var langsiktig, noe den også var.

PS Min henvisning til Fredriksen, er for øvrig til gründeren og ikke til skipsrederen.

1 Like

Imponerende at du klarer å ikke være mer spydig :sweat_smile:

Nykode Therapeutics to Present Data on the Strength of the Neoantigen Selection Method from Two Clinical Trials at the Society for Immunotherapy of Cancer (SITC) 2025 Annual Meeting

Nykode Therapeutics to Present Data on the Strength of the Neoantigen Selection Method from Two Clinical Trials at the Society for Immunotherapy of Cancer (SITC) 2025 Annual Meeting

1 Like
1 Like