Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Kjøpsinteressen bare fortsetter, over 10K aksjer kjøpe på 140 >=
image
Skulle gjerne visst hvem som er så sterk i troen at de kjøper den opp og opp :thinking:

Ny all-time-high kan jo ikke forbigås i stillhet :chart_with_upwards_trend: :grin: :exploding_head:
image

3 Likes

Forsetter denne trenden, ser vi 200kr pr. aksje før Sommeren er over! :sunglasses:

1 Like

Nesten så jeg får lyst til å stikke gaffelen ned i halsen her jeg sitter når jeg tenker på hvor mange aksjer jeg en gang hadde med et snitt på 13 kroner :sweat_smile::sweat_smile::see_no_evil:

Backtrading hjelper ingen, du får trøste deg med at 99 % av norske investorer ikke har tjent en eneste krone på aksjen.

4.000 aksjer omsatt på 149,- så langt i dag, for de som ikke ser handlene løpende.

2 Likes
2 Likes

Hvor sannsynlighet er det for at Vaccibody forsker på KV19 vaksine, uten at markede vet om det?

Agnete Fredriksen har vært ganske skeptisk på en presentasjon tidligere i år, men det kan jo være fordi hun ikke ønsker å flagge noe før de har en produktkandidat klar. Professor Bogen har jo jobbet med mye med teknologien rettet mot virus og infeksjoner. Så hvem vet hva de kan komme med om det tar tid før man ser positive og sikre resultater fra de pågående forsøkene.

Ny all time High

2 Likes

Slutt å brife. Hilsen TRVX-aksjonær

1 Like

Ingen liker en skrytepave hehe

1 Like

Noen som har hørt noen rykter ang. børsnotering?
Blir det Oslo Børs eller NASDAQ ?

Ikke hørt noen rykter, men om du ser på de siste endringen i styret så tyder vel ikke det på at de skal på Oslo Børs med det første :dancer: :man_dancing: :man_dancing: :man_dancing: :man_dancing: :man_dancing: :man_dancing: :man_dancing:

Vad menar du med det ?:pray:

Styrer i allmenaksjeselskaper skal en hvis balanse mellom kjønnene representert i styret. Med åtte medlemmer burde det vært minst tre kvinner om jeg tar helt feil.

§ 6-11 a. Krav om representasjon av begge kjønn i styret

(1) I styret i allmennaksjeselskap skal begge kjønn være representert på følgende måte:

1. Har styret to eller tre medlemmer, skal begge kjønn være representert.

2. Har styret fire eller fem medlemmer, skal hvert kjønn være representert med minst to.

3. Har styret seks til åtte medlemmer, skal hvert kjønn være representert med minst tre.

2 Likes

Vet någon när nästa uppdatering kommer ?

1 Like

Totalt 5 stillinger utlyst nå, tyder jo på at de satser hardt og kjører på høygir fremover. Kan jo umulig være fordi de er misfornøyd med de resultatene som genereres i studier og på laboratoriet :+1:

3 Likes

Kombinasjonsstudien med VB10.16 og Roche sin sjekkpunkthemmer har jo blitt forsinket med oppstarten, men det ser nå ut som den er godkjent i de seks landene de har planlagt. Med minst 22 sites og bare 50 pasienter innenfor en relativt vanlig indikasjon er det lov til å håpe at rekrutteringen kan gå fort.

NB Studien er registrert i både FDA sin Clinical Trials og den Europeiske databasen, og disse er ikke helt i synk pr i dag, men i sum er alle seks landene der. https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04405349
https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/search?query=vb_C-02

1 Like

Kan vi tolke forslaget om splitt som uttrykk for optimisme om kursen fra ledelsen?